Competició FIRST® LEGO® League

e57ec198-a995-7a6f-9b89-38279a76a367-banner

Aquest any la competició FIRST® LEGO® League arriba a la província de Lleida de la mà de la UdL. Un total de 16 equips d’entre 6 i 10 estudiants, posaran a prova el seu ingeni i destresa en el torneig.

La competició  es celebrarà el proper 18 de Febrer  l’Auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera del campus de Cappont de la Universitat de Lleida.

Podeu trobar informació actualitzada al bloc de FIRST® LEGO® League-Lleida

FIRST LEGO League. Crida de voluntaris

LEGO-LEAGUE

Que és la FLL?

FIRST LEGO League (FLL) és un torneig a nivell internacional per equips de joves entre 10 i 16 anys, amb l’únic objectiu que els participants es diverteixin i emocionin amb la ciència i la tecnologia mentre es fomenta la seva autoconfiança, el coneixement i les habilitats per a la vida. FLL desafia als nens i nenes a pensar com a científics i enginyers.

Aquest any el torneig arriba a la província de Lleida de la mà de la UdL. Un total de 16 equips d’entre 6 i 10 estudiants, posaran a prova el seu ingeni i destresa en el torneig que es celebrarà el proper 18 de Febrer a l’Auditori del  CCCT (Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera) de la UdL ( Universitat de Lleida).

El Repte?

El Repte d’aquest any és la “Food Factor” o “Seguretat alimentaria”. Els equips hauran d’investigar els aliments, examinar les possibles fonts de contaminació durant el seu transport i descobrir formes innovadores de prevenir la contaminació alimentaria i millorar la seva conservació. Les solucions proposades s’exposaran el dia del torneig davant un jurat. A més a més, hauran de programar un robot per resoldre missions relacionades amb el repte anual en una taula de competició tot demostrant la seva capacitat de treball en equip.

El Voluntariat?

Els voluntaris són l’ànima de la FLL. Gràcies a ells, els participants poden gaudir  d’una jornada on la Ciència i la Tecnologia comparteixen protagonisme amb l’amistat i el reconeixement d’aquelles persones que dediquen el seu temps als altres.

Necessitem voluntaris per cobrir tasques de: Informació, Recepció, Acompanyament als equips, Logística, Materials, Tràfic, Imatge, etc.

Reunió Informativa

Dimecres, 1 de Febrer 18:00h

Sala de Videoconferències del CCCT – Campus de Cappont – UdL

Interessats poseu-vos en contacte amb:
Fernando Guirado: f.guirado@diei.udl.cat
Josep Lluís Lérida:  jlerida@diei.udl.cat

Lliurament Premis FotoMath 2011

primer fotomatch 2011

El divendres, 17 de febrer de 2012, a les 19h, al vestíbul de la planta primera de l’Edifici Polivalent del Campus de Cappont de la UdL (Adreça: Avda. Jaume II, 71. 25001 Lleida) es realitzarà  l’acte de lliurament de premis del concurs de fotografia matemàtica FotoMath 2011.

Així mateix, des d’avui al vestíbul de la planta primera de l’Edifici Polivalent del Campus de Cappont podeu visitar l’exposició de totes les fotografies participants al concurs de fotografia matemàtica FotoMath 2011. Us informem que aquesta exposició dura tot el mes de febrer de 2012 i és oberta a tothom.