Fotos per a les Orles Acadèmiques 2012 de l'EPS

img_3101

Els propers dies 13 i 14 de març es realitzaran les fotografies a tots aquells/es que vulgueu participar en les Orles Acadèmiques de l’Escola Politècnica del 2012. En concret, el fotògraf J. Antó estarà el dimarts i dimecres al vestíbul de l’edifici Polivalent del Campus de Cappont (Jaume II, 71) de les 9h a les 20:30h per tal de fer-vos-la.

Amb l’objectiu de perdre el mínim temps possible al moment de fer-se la fotografia, s’han penjat unes llistes d’horaris al vestíbul de l’edfici de la Politècnica.

Per últim us recordem que, en el mateix moment de fer-vos la fotografia heu de efectuar el pagament de 25€ al Jordi Antó.

Xerrada. El full de ruta professional. Les beques. L'elecció de l'especialitat d'automòbils de competició

1201546381_f

En el marc de la Matèria Transversal/Curs de Lliure Elecció del sr. Francesc Vidal, es realitzaran durant els mesos de febrer a juny, una sèrie de conferències que versaran sobre “Els enginyers i el seu entorn socioprofessional”.

Malgrat no us hagueu matriculat d’aquests crèdits podeu assistir igualment a les conferències.

Es per això que us informem que el proper dilluns 12 de març, a les 19h, a l’aula 2.01 de l’Escola Politècnica Superior, es durà a terme la xerrada:

“El full de ruta professional. Les beques. L’elecció de l’especialitat d’automòbils de competició”, a càrrec d’en Esteve Josa Ferran, Enginyer Tècnic Industrial. IDIADA

Lliurament Premi Enginy 2012 – Festa de la professió del CETILL

Premi Enginy 2011

Lliurament Premi Enginy 2011

El proper divendres 9 de març, en el marc de la Festa de la professió del  CETILL -AETILL 2012 que es realitzarà  a la Llotja de Lleida a partir de les 19h, es durà a terme el lliurament del Premi Enginy 2012.

El Premi Enginy, que arriba a la seva novena edició i està coorganitzat pel Col·legi i l’Associació d’Enginyers Tècnics Industrials de Lleida (CETILL) i l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) s’otorga al millor Projecte Fi de Carrera de la Titulació d’Enginyeria Tècnica Industrial, especialitat en Mecànica, del curs 2010-2011.

Els objectius del Premi Enginy són:

- Estimular la confecció de Projectes Fi de Carrera d’alt nivell.
- Donar a conèixer els projectes i nivell dels alumnes de l’EPS.
- Reforçar els vincles i interacció de l’EPS i els seus estudiants amb les empreses de la ciutat i el seu entorn.

El Premi Enginy estableix per al guanyador,  una dotació econòmica de 2.000€ i un any de col·legiació gratuïta al CETILL.

Xerrada. Les beques en pràctiques a Organismes Internacionals. L'experiència del BCE

bce

Es per això que us informem que el proper dilluns 5 de març, a les 19h, a l’aula 2.01 de l’Escola Politècnica Superior, es durà a terme la xerrada:

“Les beques en pràctiques a Organismes Internacionals. L’experiència del Banc Central Europeu”, a càrrec d’Anna Cristina Comes, enginyera informàtica.

Lectura Tesi Doctoral

UdL-EPS

Títol: Modelado y planificación de aplicaciones de Juegos masivos multijugador en red en entornos distribuidos
Doctorand/a: Ignasi Oriol Barri Vilardell
Direcció: Dr. Francesc Giné de Sola – Dra. Concepció Roig Mateu
Departament: Informàtica i Enginyeria Industrial
Lloc: Escola Politècnica Superior   -   Sala de Graus (aula 2.03)
Data: 2 de març de 2012
Hora: 11.30

Xerrada de Randi Warncke, International Coordinator VIA University College

4053656436_1af92684ce

El dijous, 1 de març, coincidint amb la Festa de l’EPS, el coordinador de mobilitat de la Universitat de VIA UC a Horsens, Dinamarca, en Randi Warncke, ens farà una xerrada de mobilitat.

Aquesta universitat és un dels destins més demandats per els estudiants de l’EPS. Així doncs, creiem que és una molt bona oportunitat per poder preguntar, en primera persona, sobre les inquietuds i curiositats que, segur, us suscita  una estada a Dinamarca.

La xerrada està prevista a les 17 h a l’aula 2.01 de l’Escola Politècnica Superior

Festa de l’Escola Politècnica Superior

Cartell FESTA EPS2012

Aquest dijous, 1 de març, és la Festa de l’Escola Politècnica Superior i  us convidem a que participeu en totes les activitats!
Recordeu que un cop més es portaran a terme les competicions de futbol, bàsquet i gimcana a partir de les 10:30h.
Prepareu els equips amb els de la vostra titulació i demostreu quina és la millor!
Al migdia hi haurà dinar popular per a tots els assistents amenitzada amb la millor música.
Per la tarda tornem encara més forts amb els tornejos de poker, botifarra, Fifa 2012, jocs en xarxa, entre d’altres!
I per acabar esteu tots convidats a la coca i xocolata que repartirem entre els participants i assistents a la festa!