Jornada Windows a l’EPS

Windows-7-Logo

Windows serà a l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida el dia 22 de març, de 11:00 a 14:00 i de 15:30 a 19:00.

Amb el panell de la sort de Windows et divertiràs i aprendràs a manejar eines windows: amb SkyDrive tindràs el teu espai reservat en el núvol per guardar tot el que vulguis, modifica qualsevol arxiu siguis on siguis amb Office Web Apps, tots els teus contactes de Facebook, Twitter i LinkedIn en el teu Windows Phone i amb l’ajuda del Windows Live Movie Maker i Windows Live Photo Gallery podràs editar qualsevol foto o vídeo perquè es vegin millor, …

I si vols conèixer la sensació de jugar a la consola amb el teu propi cos, vine a provar les últimes novetats de Xbox360 amb Kinect.

L’activitat es realitzarà al vestíbul de la planta -1 de l’EPS. Vine i amb una mica de sort tornaràs a casa amb un bon regal Microsoft sota el braç: maquinari, càmeres digitals, home Cinema i moltes coses més. I si això et sembla poc, sortegen un pack de consola Xbox 360 4GB amb Kinect

Lectures Treball/Projecte Final de Carrera

Estudiant: Pere Bordell Sardà

Titulació:
Enginyeria en Informàtica
Títol de Treball/Projecte: Sistema de fitxers i directoris distribuït en comptes de correu
Director/a: Fernando Cores
Tribunal:
President/a: Fernando Guirado
Secretari/a: Fernando Cores
Vocal: Josep Ll. Lérida
Suplent: Concepció Roig
Presentació:
Data: 21 de març de 2012
Hora: 16,30h
Aula: 2.03 EPS

Lectures Treball/Projecte Final de Carrera

Estudiant: Gerard Bosch Monserrate

Titulació:
Enginyeria Informàtica
Títol de Treball/Projecte: Sistema de gestió de servidors de noms basat en base de dades LDAP
Director/a: Carles Mateu
Tribunal:
President/a: Carlos Ansotegui
Secretari/a: Carles Mateu
Vocal: Josep M. Ribó
Suplent: Ramon Bejar
Presentació:
Data: 20 de març de 2012
Hora: 17,00h
Aula: 2.01 EPS

Xerrada. La formació internacional dels enginyers. Mobilitat i reconeixement de títols. L'experiència de Brasil

banderas

En el marc de la Matèria Transversal/Curs de Lliure Elecció del sr. Francesc Vidal, es realitzaran durant els mesos de febrer a juny, una sèrie de conferències que versaran sobre “Els enginyers i el seu entorn socioprofessional”.

Malgrat no us hagueu matriculat d’aquests crèdits podeu assistir igualment a les conferències.

Es per això que us informem que el proper dilluns 19 de març, a les 19h, a l’aula 2.01 de l’Escola Politècnica Superior, es durà a terme la xerrada:

“La formació internacional del enginyers. Mobilitat i reconeixement de títols. L’experiència de Brasil”, a càrrec d’en Josep Maria Mayoral Panades, Enginyer Tècnic Industrial.

Proves cangur 2012

200429_1593468276883_1241199816_31221411_4884872_n

El proper dijous, 15 de març, a l’Edifici Polivalent del Campus de Cappont de la Universitat de Lleida, es durà a terme les PROVES CANGUR 2012 organitzades per la Societat Catalana de Matemàtiques, organització que, en la demarcació de Lleida, compta amb la col·laboració del Departament de Matemàtica de la Universitat de Lleida.

La prova Cangur, convocada per la Societat Catalana de Matemàtiques, i organitzada per una comissió catalano-valenciano-balear és una activitat que es marca com a objectiu estimular i motivar l’aprenentatge de les matemàtiques a través dels problemes. Consisteix en una prova de 30 reptes matemàtics, de dificultat creixent i de resposta tancada, amb cinc opcions per a cada problema.

Els enunciats els prepara, en una reunió internacional l’associació Le Kangourou sans Frontières. Llavors els participants i les participants d’arreu d’Europa i d’altres països del món es plantegen els mateixos problemes i tenen un temps d’una hora i un quart per intentar resoldre’ls.

A les Proves Cangur hi poden participar alumnes de 3r d’ESO, alumnes de 4t d’ESO, alumnes de 1r de Batxillerat o cicles formatius de grau mitjà i alumnes de 2n de Batxillerat o cicles formatius de grau superior.

MATEMATICA2