Inici de la quarta edició del taller GraphMasters a l'EPS

Posted on setembre 28, 2012
Filed under Notícies. EPS

El departament de Matemàtica de la Universitat de Lleida organitza, del 27 de setembre al 2 d’octubre de 2012, la quarta edició del GraphMasters.

L’objectiu del taller GraphMasters és reunir investigadors en la teoria de grafs i les seves aplicacions en tots els nivells (d’alt nivell, els estudiants més joves, especialment de postgrau) per estudiar els problemes actuals d’interès, sobretot teòrics i pràctics. Aquest fòrum és un informal, sense presentacions programades i dedicada principalment a la investigació nova que resulta de la interacció entre els participants.

En aquesta quarta edicó del GraphMasters participen:

- Dominique Buset, Université Lliure de Bruxelles, Belgique
- Josep Conde, Universitat de Lleida, Catalunya, Espanya
- Nacho López, Universitat de Lleida, Catalunya, Espanya
- Mirka Miller, Universitat de Newcastle, Austràlia
- Josep M. Miret, Universitat de Lleida, Catalunya, Espanya
- Hebert Pérez-Rosés, Universitat Oberta de Catalunya
- Jordi Pujolàs, Universitat de Lleida, Catalunya, Espanya
- Joe Ryan, de la Universitat de Newcastle, Austràlia
- Francesc Sebe, Universitat de Lleida, Catalunya, Espanya
- Magda Valls, Universitat de Lleida, Catalunya, Espanya

Les reunions anteriors del taller GraphMasters s’han realitzat a Bandung, Indonèsia (desembre 2010), Newcastle, Austràlia, (febrer 2012) i Bandung, Indonèsia (juliol 2012)