Conferència. SonCube, un viatge a la frontera de l'espai

Àrea de Comunicació – Oficina de Premsa UdL

El proper divendres, 22 de febrer a les 20h, a la Sala de Graus (2.03) de l’Escola Politècnica Superior (Jaume II, 69), es realitzarà una xerrada/conferència que té com a títol: SonCube, un viatge a la frontera de l’espai,  a càrrec de Enrique Herrero Casas, llicenciat en Física per la Universitat de Barcelona, màster d’Astrofísica i Ciències de l’Espai a la mateixa universitat.

SonCube és un projecte de baix cost consistent en una petita sonda que, impulsada per un globus d’heli, va sobrevolar els Pirineus fins arribar a l’estratosfera portant espectaculars imatges i dades, i oferint interessants possibilitats en l’educació i divulgació de les ciències de l’espai. L’enlairament de SonCube II el proper estiu, on l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida hi actua com a patrocinador,  oferirà la possibilitat de participar a estudiants i  públic general en aquesta interessant aventura fins a la frontera de l’espai.

Podeu trobar més informació referent a SonCube a la pàgina web:

Premsa

21 de febrer de 2013

diarisegre

La Mañana

Jornada presentació Windows 8 a l'EPS

Jornada Windows 8

Un cop més Microsoft visitarà l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida amb l’objectiu d’acostar als estudiants les eines de Windows, donar a conèixer el nou entorn de Windows i les seves funcionalitats de primera mà.

Aquesta activitat està enfocada a formar els estudiants i ajudar-los a treure el màxim rendiment en els seus treballs, com preparar el seu cv, compartir i accedir als seus documents des de qualsevol lloc i des de qualsevol dispositiu i ensenyar els nous avantatges que els porta Windows 8 i que els permetrà treballar simultàniament des de la seva Tablet, PC, Windows Phone i la integració de la TV com a part del nou sistema de Xbox, SmartGlass, com crear i editar la seva música favorita en directe, conèixer les últimes tendències …  entre moltes coses més que poden aplicar en la seva vida universitària.

Vine el proper 21 de febrer, a partir de les 11h,  a la planta soterrani (planta -1) de l’Escola Politècnica Superior i descobriràs Windows 8, rebràs un tiquet per esmorzar de forma gratuïta a la cafeteria del Campus i divertits regals per a tots els que s’apropin.