El Consell de Govern de la UdL aprova les dobles titulacions de l'EPS

udl_5

El Consell de Govern de la Universitat de Lleida,  a l’espera que en doni el vist-i-plau el Consell Social, va aprovar ahir dues dobles titulacions en les que hi participa l’Escola Politècnica Superior. D’una banda, la doble titulació en Enginyeria de l’Edificació i Enginyeria Civil de l’EPS de la UdL i la VIA University College de Dinamarca, així com  l’itinerari per a l’obtenció de la doble titulació en Enginyeria Informàtica i Administració i Direcció d’Empreses (EIADE) de la UdL, que es posaran en marxa el proper curs acadèmic amb l’objectiu d’ampliar el ventall formatiu i l’accés al mercat laboral dels titulats.

Quant a la doble titulació amb Dinamarca, l’alumnat haurà de  fer com a mínim un curs acadèmic -10 mesos o dos semestres- a l’estranger per obtenir els dos títols. Serà impartit en anglès tant a la UdL com a la universitat danesa, amb la qual l’EPS hi està col·laborant des de fa anys. Pel que fa a l’itinerari en Informàtica i ADE, permetrà obtenir tots dos graus cursant 363 crèdits ECTS distribuïts en 5 cursos

Premsa

31 de gener de 2013

Bon Dia

La Mañana

Acte de pressa de possessió del director de l'EPS i dels directors de departaments adscrits al Centre

74634

El rector de la universitat de Lleida, Dr. Roberto Fernández Díaz, té l’honor de convidar-vos a l’acte de pressa de possessió del director de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, Francesc Giné de Sola, i dels directors dels departaments adscrits al Centre, el Departament de Matemàtica, Jaume Giné Mesa i del Departament d’Informàtica i Enginyeria Industrial, Miquel Nogués Aymamí.

L’acte es durà a terme el proper dijous 28 de febrer de 2013,  a les 18h, al saló Víctor Siurana del Rectorat de la Universitat de Lleida (plaça Víctor Siurana, 1).

Lectura Tesi Doctoral

UdL-EPS

Títol: Thermal energy storage (TES) using phase change materials (PCM) for cold applications
Doctorand/a: Eduard Oró Prim
Direcció: Dra. Luisa F. Cabeza Fabra – Dr. Mohammed M. Farid
Departament: Informàtica i Enginyeria Industrial
Lloc: Sala de Graus de l’Escola Politècnica Superior
Data: 26 de febrer de 2013
Hora: 10.30h

IV Jornada de Formigó. Paviments de formigó

pavimentosdehormigon

El proper dimarts 26 de febrer a partir de les 08:45h, tindrà lloc a l’Auditori del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera del Campus de Cappont de la Universitat de Lleida,  la IV Jornada de Formigó a l’Escola Politècnica Superior , dedicada aquest anyde manera monogràfica als paviments de formigó.

La Jornada està organitzada per la Unitat Docent d’Estructures de l’EPS, integrada per en José M. Iglesias, en José R. Castro i en Javier Bradineras. L’enfocament de la jornada és totalment pràctic, es veuran els materials a utilitzar, execució, tractaments superficials i de acabat, patologies i les possibles solucions a aquestes.

L’enllaç de la pàgina on trobareu tota la informació de horaris de conferències, conferenciants, i formulari d’inscripció és: