FEPSTIVAL. Festa Major de l’EPS

FESPTIVAL

El proper dia 7 de març, es celebrarà al campus de Cappont el FEPSTIVAL, la FESTA MAJOR DE L’ESCOLA POLITÈCNICA SUPERIOR i tots els alumnes, siguin o no de l’EPS, estan convidats a participar  de les activitats i tornejos que s’organitzen d’acord al següent programa:

—————————————–  ———-MATÍ———————————————————-

A les 10:00 del matí, als camps de davant de la FCE, s’iniciarà la jornada amb competicions de futbol, basket i volei. Els equips guanyadors, compostos tots per 6 persones, rebran el seu premi al finalitzar la final i podran jugar un partit contra un equip format per professorat i PAS.

Paral•lelament, i amb inici a les 11:00 del matí, es realitzarà un torneig de futbolí a l’interior de l’Escola Politècnica Superior que premiarà generosament a la parella guanyadora.

—————————————————-DINAR——————————————————

A la 13:30 del migdia, al mig del Campus de Cappont, s’iniciarà una PAELLADA GEGANT per TOTS els alumnes de la UdL que desitjin compartir l’experiencia. La paella, realitzada per una companyia Valenciana especialitzada, tindra una dimensió de 4 metres de diàmetre. Per tant, resultarà ser un espectacle digne de veure.

—————————————————-TARDA——————————————————-

Vora les 16:30,s’ iniciaran 4 noves competicions:

FUTBOLÍ per a tothom a qui li hagi estat imposible assistir al matí. (El lloc i els premis es conservaran exactament iguals que als del matí)

POKER

BOTIFARRA

FIFA 2013

Les tres últimes competicions es realitzaran totes al mateix lloc, a l’aula L4 de l’Escola Politècnica Superior. Els guanyadors de cada competició, tindran un premi molt interessant i adequat a l’estil del torneig. Us animem a tots a participar-hi!

——————————————————————————————————————–

PREU DINAR: 6€ (PAELLA+2 CONSUMICIONS)

*Els tiquets seran venuts únicament pels membres del Consell de l’Estudiantat.

*Les consumicions inclouen cervesa.

PREU TORNEIG FUTBOLÍ: 3 €/PERSONA.

*Per poder participar en qualsevol competició es necessari el previ avís de participació.

——————————- DISSEY SAMARRETA / DESSUADORA ——————————–

Aquest any, des de el Consell de l’Estudiantat de l’EPS, s’han proposat dona color i personalitat a la festa i es per això que volen confeccionar unes samarretes/dessuadores que us sorprendran amb un disseny únic per a que puguis presumir de facultat! Tot i això volen que vosaltres sigueu qui trieu el disseny final.

Us hi apunteu? Només teniu fins el dimarts 26 de febrer per votar el disseny que més us agradi i decidir quina serà la samarreta/dessuadora de l’EPS 2013!

Per aquest motiu s’ha creat un qüestionari al Google Drive on teniu els exemples dels dissenys. Copia i pega la direcció al teu navegador per poder veure la imatge (no són definitius així que pots opinar o donar idees a l’última casella!)

Participeu!

Lectura Tesi Doctoral

UdL-EPS

Títol: Contribució a l’estudi dels grafs i digrafs propers als de Moore
Doctorand/a: Josep Conde Colom
Direcció: Dr. Joan A. Gimbert  Quintilla – Dr. Josep Maria Miret Biosca
Departament: Matemàtica
Lloc: Sala de Graus de l’Escola Politècnica Superior
Data: 6 de març de 2013
Hora: 12:00h

Formació en Emprenedoria

las_cosas_que_todo_emprendedor_deberia_hacer

Formació en Emprenedoria

El més indispensable que cal conèixer per crear la teva empresa

Tens una idea de negoci i no saps com desenvolupar-la? A l’acabar els estudis voldries crear la teva pròpia empresa? Vols millorar les teves capacitats emprenedores? Vols encarar el teu TFG o TFM cap a la realització d’un pla d’empresa? Vols conèixer experiències de projectes d’èxit i de projectes fracassats de la mà pels mateixos emprenedors?

Sessió 1: El perfil emprenedor, la idea i el model de negoci.

Dimecres, 6 de març de 2013 de 16 a 20 hores

Sessió 2: El pla d’empresa.

Dimecres, 13 de març de 2013 de 16 a 20 hores

Sessió 3: Creativitat i innovació.

Dimecres, 20 de març de 2013 de 16 a 20 hores

Sessió 4: Entitats de suport a la creació d’empreses/ Pla econòmic financer.

Dimecres, 10 d’abril de 2013 de 16 a 20 hores

Sessió 5: Pla econòmic financer.

Dimecres, 17 d’abril de 2013 de 16 a 20 hores

Sessió 6: Màrqueting i comercialització (MK 2.0).

Dimecres, 24 d’abril de 2013 de 16 a 20 hores

Sessió 7: Taller/seminari: Experiències emprenedores a la Facultat de Lletres

Dimecres, 08 de maig de 2013 de 18 a 20 hores (Facultat de Lletres)

Sessió 8: Taller/seminari: Experiències emprenedores a l’EPS

Dimecres, 15 de maig de 2013 de 18 a 20 hores (EPS)

Sessió 9: Taller/seminari: Experiències emprenedores a l’ETSEA

Dimecres, 22 de maig de 2013 de 18 a 20 hores (ETSEA)

Inscripció i més informació:

Per a alumnes de totes les titulacions – No es necessiten coneixements previs

Secretaria del Departament d’Administració d’Empreses i Gestió Econòmica dels Recursos Naturals – UdL
C. Jaume II, 73  Campus de Cappont (despatx 1.33)
25001 LLEIDA
Tel.   +34 973 703 206
secretaria@aegern.udl.cat

Càtedra Santander d’Emprenedoria Universitària

Jornada de Campus Oberts UdL per a les famílies

DSC_0045p16F

JCO per a les Famílies a l'EPS. Curs 2011-12

El proper dissabte 2 de març tindrà lloc a l’Escola Politècnica Superior la Jornada de Campus Oberts per a Famílies de la UdL.

La JCO per a Famílies s’adreça justament a les famílies d’estudiants de batxillerat i cicles formatius de grau superior de Lleida i comarques i de la Franja de Ponent, amb l’objectiu de:

- Informar sobre els estudis que s’imparteixen en els centres universitaris.
- Facilitar un primer contacte amb les instal·lacions universitàries.
- Informar sobre els serveis i les prestacions que ofereix la UdL.

La jornada es desenvoluparà en dos torns (10h i 12h). En aquests torns les persones interessades poden conèixer els estudis i visitar les instal·lacions que ofereix l’EPS. La durada prevista de la visita és d’una hora i mitja.

Premsa

25 de febrer de 2013