FEPSTIVAL. Festa Major de l’EPS

Posted on febrer 24, 2013
Filed under Agenda

FESPTIVAL

El proper dia 7 de març, es celebrarà al campus de Cappont el FEPSTIVAL, la FESTA MAJOR DE L’ESCOLA POLITÈCNICA SUPERIOR i tots els alumnes, siguin o no de l’EPS, estan convidats a participar  de les activitats i tornejos que s’organitzen d’acord al següent programa:

—————————————–  ———-MATÍ———————————————————-

A les 10:00 del matí, als camps de davant de la FCE, s’iniciarà la jornada amb competicions de futbol, basket i volei. Els equips guanyadors, compostos tots per 6 persones, rebran el seu premi al finalitzar la final i podran jugar un partit contra un equip format per professorat i PAS.

Paral•lelament, i amb inici a les 11:00 del matí, es realitzarà un torneig de futbolí a l’interior de l’Escola Politècnica Superior que premiarà generosament a la parella guanyadora.

—————————————————-DINAR——————————————————

A la 13:30 del migdia, al mig del Campus de Cappont, s’iniciarà una PAELLADA GEGANT per TOTS els alumnes de la UdL que desitjin compartir l’experiencia. La paella, realitzada per una companyia Valenciana especialitzada, tindra una dimensió de 4 metres de diàmetre. Per tant, resultarà ser un espectacle digne de veure.

—————————————————-TARDA——————————————————-

Vora les 16:30,s’ iniciaran 4 noves competicions:

FUTBOLÍ per a tothom a qui li hagi estat imposible assistir al matí. (El lloc i els premis es conservaran exactament iguals que als del matí)

POKER

BOTIFARRA

FIFA 2013

Les tres últimes competicions es realitzaran totes al mateix lloc, a l’aula L4 de l’Escola Politècnica Superior. Els guanyadors de cada competició, tindran un premi molt interessant i adequat a l’estil del torneig. Us animem a tots a participar-hi!

——————————————————————————————————————–

PREU DINAR: 6€ (PAELLA+2 CONSUMICIONS)

*Els tiquets seran venuts únicament pels membres del Consell de l’Estudiantat.

*Les consumicions inclouen cervesa.

PREU TORNEIG FUTBOLÍ: 3 €/PERSONA.

*Per poder participar en qualsevol competició es necessari el previ avís de participació.

——————————- DISSEY SAMARRETA / DESSUADORA ——————————–

Aquest any, des de el Consell de l’Estudiantat de l’EPS, s’han proposat dona color i personalitat a la festa i es per això que volen confeccionar unes samarretes/dessuadores que us sorprendran amb un disseny únic per a que puguis presumir de facultat! Tot i això volen que vosaltres sigueu qui trieu el disseny final.

Us hi apunteu? Només teniu fins el dimarts 26 de febrer per votar el disseny que més us agradi i decidir quina serà la samarreta/dessuadora de l’EPS 2013!

Per aquest motiu s’ha creat un qüestionari al Google Drive on teniu els exemples dels dissenys. Copia i pega la direcció al teu navegador per poder veure la imatge (no són definitius així que pots opinar o donar idees a l’última casella!)

Participeu!

2 Responses to “FEPSTIVAL. Festa Major de l’EPS”

1.  David on març 5th, 2013 13:00

Donde se tiene que apuntar para jugar el torneo de futbol??
    El torneo es de futbol sala o futbol 7??

2.  l4372062 on març 5th, 2013 13:08

Buenos dias David,
    Tendrias que ponerte en contacto con el Consell de l’Estudiantat de la EPS, que es quien organiza la fiesta y las competiciones deportivas.
    Puedes hacerlo por teléfono (973 70 27 10), correo electrónico (eps@estudiantat.udl.cat) o bien via facebbok (https://www.facebook.com/consellEPS)