Jornada d'Eficiència Energètica i Smart Cities

fetch

Vols conèixer com abaratir la despesa energètica de la vostra empresa o al vostre ajuntament?

Inscriu-te i et donarem les claus per aconseguir-ho!

La Jornada d’Eficiència Energètica i Smart Cities potenciarà el networking i estimularà l’economia d’innovació per a les comarques de Ponent.

Al llarg d’un matí diferents experts del món acadèmic, empresarial i de l’Administració Pública tractaran les temàtiques que giraran al voltant d’aquestes idees:

• Augmentar la competitivitat amb l’eficiència energètica
• Eficiència energètica: necessitat i oportunitat per a les administracions i les empreses
• Com desenvolupar iniciatives innovadores per un ús més racional de l’energia i els recursos
• Reduir el consum d’energia i promoure l’estalvi, com a valors de futur
• El nou rol de les ciutats i pobles intel·ligents i les relacions entre les diferents administracions
• Economia verda: factor clau per a generar riquesa, treball i coneixement
• Infraestructures intel·ligents al servei del ciutadà

Informació i inscripcions: www.openenergyinstitute.com

Convocatòria del Premi Enginy 2013

premienginy

Acte de lliurament del Premi Enginy 2012

Us informem que el Col·legi i l’Associació d’Enginyers Tècnics Industrials de Lleida (CETILL) i l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) convoquen la 10a. edició del PREMI ENGINY.

El Premi Enginy s’otorga al millor Projecte Fi de Carrera de la Titulació d’Enginyeria Tècnica Industrial, especialitat en Mecànica, del curs 2011-2012. Així doncs, poden participar en aquest premi tots els estudiants d’Enginyeria Tècnica Industrial de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida que hagin realitzat, presentat i aprovat el Projecte Fi de Carrera durant el període comprés entre el febrer del 2012 i el febrer del 2013.

Els objectius del Premi Enginy són els següents:

- Estimular la confecció de Projectes Fi de Carrera d’alt nivell.
- Donar a conèixer els projectes i nivell dels alumnes de l’EPS.
- Reforçar els vincles i interacció de l’EPS i els seus estudiants amb les empreses de la ciutat i el seu entorn.

El termini de lliurament dels PFC finalitza el 3 d’abril de 2013. Per optar al premi els participants hauran de lliurar a la secretaria de l’EPS, juntament amb la documentació requerida per la defensa del Projecte Fi de Carrera un resum del projecte.

El Premi Enginy estableix per al guanyador,  una dotació econòmica de 2.000€ i un any de col·legiació gratuïta al CETILL.