Sessió informativa sobre les Matèries Transversals impartides per l'EPS

EPS entrada2

L’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida ofereix, el curs 2013-14, dues assignatures de Matèria Transversal.

Aquestes assignatures també les poden cursar com a Lliure Elecció els alumnes de titulacions de pla antic.

El dia 11 de febrer a les 19:00h a la Sala de Graus (2.03) de l’EPS s’organitzarà una sessió informativa sobre les dues assignatures de Matèria Transversal/Lliure Elecció impartides per l’EPS.

Podeu formalitzar la matrícula els dies 13 i 14 de febrer de 2014 a la Secretaria Acadèmica de l’Escola Politècnica Superior (Jaume II, 69 – despatx 0.09)

ELS ENGINYERS I EL SEU ENTORN SOCIOPROFESSIONAL I LES HABILITATS EN MANAGEMENT PER A ACCEDIR-HI [pdf]

Professor: Francesc Vidal / Guillem Boira Herreros

Horari d’impartició: dilluns de 19h a 21h

Aula d’impartició: 2.01 Escola Politècnica Superior (Jaume II, 69 – Campus Cappont)

Inici de les classes: 17 de febrer

SEMINARI DE REDACCIÓ I PRESENTACIÓ de TFG (Treballs Final de Grau) [pdf]

Professors: Toni Granollers i Ferran Perdrix.

Contacte: Toni Granollerstonig@diei.udl.cat

Horari d’impartició: dimarts de 17h a 19h

Aula d’impartició: 3.08 Edifici Polivalent (Jaume II, 71 – Campus de Cappont)

Inici de les classes: 4 de març

Límit de places: 20 alumnes

Lectures Treball/Projecte Final de Carrera

Estudiant: Sergio Larraniona Montaner

Titulació: Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes

Títol de Treball/Projecte: Desarrollo de aplicación a medida en módulo TR de SAP
Director/a: Margarita Moltó
Tribunal:
President/a: Francesc Giné
Secretari/a: Margarita Moltó
Vocal: Roberto Raluy
Suplent: Magda Valls

Presentació:

Data: 4 de febrer de 2014
Hora: 16:00 h
Aula: 2.03 EPS

Seminari del Centre de Recerca INSPIRES. “Almacenamiento Térmico …”

82e5092cef54f2120eb6ec3a6ffc147b

El proper dilluns dia 3 de febrer tindrà lloc el següent seminari del Centre de Recerca INSPIRES:
Actividades de investigación sobre el Almacenamiento Térmico en el Departamento de Ingeniería Mecánica, Química e de los Materiales (DIMCM) de la Universidad de Cagliari

Ponent: Sr. Simone Arena
Grup de recerca/Departament: Ingeniería Mecánica, Química e de los Materiales
Universitat: Universitat de Cagliary (Italia)

Aula: Sala de juntes del CREA
Hora: de 16h a 18h

Xerrada Mobilitat EPS. Universitat de Mòdena

Diego-Ricol-Modena

Aquesta setmana visita l’Escola Politècnica Superior  una professora visitat de la Universitat de Mòdena.(Università degli Studi di Modena e Reggio Emilia    http://www.unimore.it/)

Aquesta és una nova destinació internacional que s’inclou aquest curs acadèmic dins el programa de mobilitat establert per a l’alumnat de l’EPS i, donat l’interès que alguns alumnes ja van mostrar respecte aaquesta destinació, creiem que una xerrada d’aquesta professora pot ser una bona oportunitat per a poder aclarir els dubtes de forma directa.

Aquesta informació pot ser útil tant per als estudiants que han demanat aquest any d’anar-hi com per als que en un futur els hi pogués interessar plantejar aquesta destinació.

Així doncs,  us convidem a la xerrada de mobilitat dedicada a la Universitat de Mòdena que tindrà lloc avui nmateix, dijous 30 de gener  a les 12:00 al despatx del Sotsdirector de Relacions Internacionals de l’Escola, en Cristian Solé (Despaxt 0.04 de l’edifici CREA)

Lectura Tesi Doctoral de na Ana Isabel Usié

UdL-EPS

Títol: Development of computational tools to assist in the reconstruction of molecular networks