Sessió informativa sobre les Matèries Transversals impartides per l'EPS

Posted on gener 20, 2014
Filed under Agenda

EPS entrada2

L’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida ofereix, el curs 2013-14, dues assignatures de Matèria Transversal.

Aquestes assignatures també les poden cursar com a Lliure Elecció els alumnes de titulacions de pla antic.

El dia 11 de febrer a les 19:00h a la Sala de Graus (2.03) de l’EPS s’organitzarà una sessió informativa sobre les dues assignatures de Matèria Transversal/Lliure Elecció impartides per l’EPS.

Podeu formalitzar la matrícula els dies 13 i 14 de febrer de 2014 a la Secretaria Acadèmica de l’Escola Politècnica Superior (Jaume II, 69 – despatx 0.09)

ELS ENGINYERS I EL SEU ENTORN SOCIOPROFESSIONAL I LES HABILITATS EN MANAGEMENT PER A ACCEDIR-HI [pdf]

Professor: Francesc Vidal / Guillem Boira Herreros

Horari d’impartició: dilluns de 19h a 21h

Aula d’impartició: 2.01 Escola Politècnica Superior (Jaume II, 69 – Campus Cappont)

Inici de les classes: 17 de febrer

SEMINARI DE REDACCIÓ I PRESENTACIÓ de TFG (Treballs Final de Grau) [pdf]

Professors: Toni Granollers i Ferran Perdrix.

Contacte: Toni Granollerstonig@diei.udl.cat

Horari d’impartició: dimarts de 17h a 19h

Aula d’impartició: 3.08 Edifici Polivalent (Jaume II, 71 – Campus de Cappont)

Inici de les classes: 4 de març