Assegurança de viatge per als alumnes de l'EPS en les seves estades internacionals

Enginyers-EPS-UdL

Gràcies a un conveni amb la Mútua del Col·legi Oficial d’Enginyers Industrials de Catalunya els alumnes de l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) que gaudeixin d’una estada en altres països en el marc de programes de mobilitat, podran beneficiar-se d’una assegurança internacional d’assistència en viatge.

El conveni es va signar ahir per part del rector de la UdL, Roberto Fernández; el director de l’EPS, Francesc Giné; el president de la demarcació de Lleida del Col·legi Oficial d’Enginyers Industrials de Catalunya, Joaquim Llop; i el president de la Mutualitat de Previsió Social del Col·legi d’Enginyers, Joan Munt.

Àrea de Comunicació – Oficina de Premsa UdL

Premsa

22 de gener de 2014

diarisegre

La Mañana

23 de gener de 2014

Bon Dia

enginy

Un projecte de Robòtica del GREA Innovació Concurrent, elegit pel Programa RecerCaixa

DSC05782

El projecte liderat pel professor Jordi Palacín de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida (EPS – UdL) rebrà prop de 78.000 euros del programa RecerCaixa, en ser un dels 26 treballs que han estat elegits en la convocatòria d’aquest programa per al 2013, al qual es van presentar 362 projectes .

El projecte, que es desenvoluparà al llarg dels dos pròxims anys , preten donar resposta a problemes i reptes de la societat actual. En concret , el treball proposat pel grup de Robòtica del Grup de Recerca GREA Innovació Concurrent de l’EPS, es centra en la “Millora de l’autonomia individual d’una persona amb discapacitat mitjançant la incorporació a la llar d’un Assistent Personal Robòtic d’alta mobilitat”.

Àrea de Comunicació – Oficina de Premsa UdL

Premsa