Programa Liquid Galaxy LAB

Posted on febrer 4, 2014
Filed under Notícies. EPS

render final03 (Mobile)

Ja comença el programa de beques d’estiu Google Summer of Code, des de la llavor del GDG Lleida i  el Liquid Galaxy LAB. L’any passat es van aconseguir dues beques per a alumnes de l’Escola Politècnica Superior de la UdL: http://www.g-liquidgalaxy.com/2013/03/presentacion-liquid-galaxy-lab.html

Així mateix us recordem que el Liquid Galaxy LAB  no està restringit a estudiants d’informàtica de la Universitat de Lleida, i que qualsevol persona que estigui interessada pot participar en el Liquid Galaxy LAB.

No obstant, si ets estudiant universitari d’ enginyeria informàtica (de Grau o Màster):

- Pots presentar-te a les beques de Google sota el nostre projecte Liquid Galaxy LAB, presencial o semipresencial.
- Pots realitzar el teu projecte de fi de Màster o Grau al Liquid Galaxy LAB, presencial o no.
- Pots fer la teva Tesi Doctorat en el Liquid Galaxy LAB, previ consens amb els teu director de Tesi.
- Pots realitzar les teves pràctiques d’empresa a Ponent 2002 i en el Liquid Galaxy LAB en el cas dels estudiants del Grau.

galaxyulldepeix

Avantatges:

- Accedir a 3 Liquid Galaxy LAB, cosa única al món , amb dues unitats de desenvolupament, incloent la unitat expositiva Moving Liquid Galaxy i una tercera en producció, el Lleida Liquid Galaxy, amb 8 pantalles de 55 “

- Currrículum i visibilitat: co ·laborar amb el Liquid Galaxy LAB dóna accés a unes tecnologies úniques i s’obté un interessant currículum difícil d’obtenir per altres vies.

- Possibilitat d’entrar al programa de beques de GSOC per a aquells alumnes del Grau o el Màster en Enginyeria informàtica.  El programa està dotat amb  5.500 $ i capacita per treballar 4 mesos a l’estiu a la seu de Google.

- Assistir a esdeveniments únics: estar al Liquid Galaxy LAB dóna l’oportunitat d’assistir a esdeveniments únics, com tots els desenvolupats el 2013, que inclouen viatges per Espanya , Anglaterra i Califòrnia .

IMG_20121221_140623

Si esteu interessats en el tema envieu un mail o un toc pel G+ o qualsevol altra xarxa social i parlem!.