L'EPS present a les Jornades d'Orientació Universitària de Tàrrega

XXIX_JOUP

L’Institut Manuel de Pedrolo de Tàrrega va acollir ahir  durant tot el dia la XXIX JORNADA D’ORIENTACIÓ UNIVERSITÀRIA I PROFESSIONAL i l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida hi va ser present, tant en les xerrades informatives, com en la Taula Rodona i amb l’organització d’un Taller de Robòtica.

Aquesta jornada està adreçada als alumnes de secundària dels centres de Lleida, on universitats, publiques i privades de tot Catalunya i diversos instituts, expliquen la seva oferta formativa. Els estudiants, doncs,  poden informar-se de les carreres universitàries de primera mà  i també poden participar en  taules rodones de debat.

Entre 600 i 650 alumnes de 20 centres de la província de Lleida van participar en aquesta jornada que anualment acull la capital de l’Urgell.

Premsa

6 de febrer de 2014

diarisegre

El món celebra el desè aniversari de Facebook (Col. Carles Mateu)

face

Facebook va complir el passat 4 de febrer, deu anys de vida des del seu naixement en una habitació de Harvard.

Vuit anys després que s’obrís a tots els internautes , la xarxa social suma més de 1.300 milions de comptes creats i els canvis estètics , funcionals i nous serveis han estat una constant fins a arribar al disseny actual del mur.

El creador i CEO de Facebook , Mark Zuckerberg , ha celebrat la dècada de vida de Facebook : “Ha estat un viatge increïble fins a la data , i estic molt agraït de formar part d’això . Ha estat fabulós veure com les persones han utilitzat Facebook per crear comunitats reals i ajudar-se els uns als altres de tantes maneres “.

En motiu d’aquesta efemèride el Diari Segre va publicar una notícia en la que va col·laborar el professor de l’Escola Politècnica Superior, Carles Mateu.

Premsa

5 de febrer de 2014