L' EPS al programa Cafeïna de Lleida TV

2013_03_CAFEINA

Avui dilluns 17 de gener, a partir de les 15.15h a l’espai Cafeïna de Lleida TV, en Francesc Giné, director de l’Escola Politècnica Superior i en Fernando Guirado, professor de l’EPS i responsable de la FIRST LEGO League Lleida, faran difusió de la competició internacional de robòtica que, per tercer any, organitza l’EPS a Lleida i que es desenvoluparà el proper dissabte 22 de febrer al Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera del Campus de Cappont de la Universitat de Lleida (Jaume II, 67).

Podeu seguir l’entrevista a través de la TV, o bé  via web a lleidatelevisio.xiptv.cat/cafeina o al facebook: www.facebook.com/cafeinaLleidaT

Jornada de Campus Oberts “Coneix la UdL” a l'EPS

Prop de 1.550 persones, un centenar més que al 2013, van visitar divendres els diversos centres de la Universitat de Lleida (UdL) en el marc de la 21a Jornada de Campus Oberts per a l’estudiantat de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior. Arriben de 54 centres (12 més que l’any passat) de les comarques de Ponent, Barcelona, Tarragona, Girona, Andorra i l’Aragó. La iniciativa amplia així la seua àrea d’influència geogràfica respecte anteriors edicions.

Per centres, l’Escola Politècnica Superior va rebre 241 alumnes (tercer centre amb més afluència d’alumnat) dels següents col·legis i instituts:

INS MARIA RÚBIES
INS JOSEP VALLVERDÚ
INS ALCARRÀS
COL·LEGI ANNUNCIATA DOMINIQUES

Amb l’objectiu de fer més amena aquesta visita i poder mostrar amb rigor el que fem a l’Escola Politècnica Superior, professorat i PAS del centre va organitzar una sèrie de Tallers i Visites per als estudiants:

- “Vehicles Elèctrics”, a càrrec d’Adolf Izquierdo.

- “Visita guiada al  taller de Mecànica i del Laboratori de Tèrmica”, a càrrec de Miquel Nogués i Martí Comellas.

- “Taller de Robòtica”, a càrrec de Mercè Teixidó i Eduard Clotet.

- “Materials en Façanes i Estalvi Energètic”, a càrrec de Luisa F. Cabeza i Josep Gasia.

- “Líquid Galaxy”, a càrrec d’Ismael Arroyo.

PODEU CONSULTAR EL PROGRAMA INTEGRE DE LA JCO DE L’EPS AQUÍ

La  XXI  edició de la Jornada de Campus Oberts “Coneix la UdL” te l’objectiu de  donar a conèixer la UdL i proporcionar un primer contacte amb l’entorn universitari on es desenvolupa la vida acadèmica i vivencial de l’estudiantat:

- Informar sobre els estudis que s’imparteixen en tots els centres universitaris

- Facilitar un primer contacte amb les instal·lacions universitàries

- Informar sobre els serveis i les prestacions que ofereix la UdL: correu electrònic, aules d’informàtica, laboratoris, serveis de biblioteca, tutories individualitzades, carnet universitari, mobilitat i altres temes.

La Jornada de Campus Oberts és una iniciativa organitzada pel Vicerectorat d’Estudiantat, Postgrau i Formació Contínua amb la col·laboració del Servei d’Informació i Atenció Universitària, els diferents centres de la UdL i el Consell de l’Estudiantat. La Universitat de Lleida tornarà a obrir les seues portes el proper dia 8 de març, en aquest cas als familiars dels futurs alumnes que hi vulguin cursar estudis, en la que serà la 10a Jornada de Campus Oberts per a pares i mares.

Premsa

Àrea de Comunicació – Oficina de Premsa UdL