Reunió del Centre de Recerca INSPIRES

images fons blau

El proper divendres, dia 7 de març, tindrà lloc la reunió amb el comitè científic extern que assessora el centre de recerca INSPIRES. La reunió durarà tot el matí, amb el següent ordre del dia:

09:30 – 10:30 – Presentació d’INSPIRES i de la memòria 2013
10:30 – 11:00 – Pausa Cafè
11:00 – 12:00 – Ronda de qüestions entre el comitè extern i els diferents representants dels grups de recerca.
12:00 – 13:30 – Visita a les instal·lacions:

- Edifici EPS: Laboratori Robòtica, Laboratori Alcatel, Clústers GCD, Laboratori Usabilitat
- Edifici CREA

FEPSTIVAL 2014

1900003_638766232852000_1296658423_n

El proper 6 de març arriba el FEPSTIVAL 2014!!

Un any més farem tremolar el Campus de Cappont!!

Estigues ben atent:

————— MATÍ —————

COMPETICIÓ DE FUTBOL
COMPETICIÓ DE BÀSQUET
COMPETICIÓ DE VOLEY

Hi haurà premis per als guanyadors de cada competició!!

————— MIGDIA (MEGA DINAR!!) —————

A partir de les 13:30h tothom a dinar al Campus de Cappont!! Aquest any farem DOS MACRO PAELLES! Per una banda la MACRO PAELLA VALENCIANA i per l’altra la MACRO PAELLA DE FIDEUÀ!!

Aquest any n’hi ha per a tots els gustos!!

PREU TICKET ANTICIPAT: DINAR + BEGUDA* PER NOMÉS 5€!

PREU EL MATEIX DIA: DINAR + BEGUDA* PER 6€!

*Begudes; cervesa, aigua o refresc!

————— TARDA —————

CAMPIONAT DE FUTBOLÍ
CAMPIONAT DE POKER
CAMPIONAT DE BOTIFARRA
CAMPIONAT DE FIFA

Premis per a tots els guanyadors!!!

————— VESPRE —————

LA NIT… ENS TORNA BOJOS!!

TENIM MOLTES SORPRESES PER ACABAR EL FEPSTIVAL.. BEN AVIAT HO EXPLICAREM!

VOLEU 5 CÈNTIMS? SUMEU!

SOPAR + DJ’S + CONCERTS + FESTA + FESTA + FESTAAAA!!!

————— NIT —————

I acabarem la nit a RIVER!! Entrades preu especial FEPSTIVAL!!

En res us informarem amb més detall i direm on podeu aconseguir la vostra entrada!!

Preu entrada amb dos birres o una consumició 6€!!

Gràcies a tots!! Sense vosaltres el FEPSTIVAL no seria possible!!

Reunió informativa sobre l'accés al Màster en Enginyeria Industrial que habilita per a la professió d'Enginyer Industrial

233-INF Foto 07

Benvolguts alumnes de 3er i 4art curs del Grau d’Enginyeria Mecànica i del Grau d’Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, i alumnes de l’Enginyeria Tècnica Industrial Mecànica.

Com ja sabreu, la nostra Escola ara fa tres cursos va ser la primera de Catalunya en impartir el Màster en Enginyeria Industrial que habilita per a la professió d’Enginyer Industrial.

L’accés al màster té lloc de forma directa un cop finalitzats els estudis de Grau, en el cas de la nostra escola els graus de GEM i GEEIA que actualment esteu cursant, o bé des de la titulació d’ETIM (cursant els complements formatius oportuns en aquest darrer cas).

En aquest sentit, us recordem  que els Graus i el Màster habiliten per a professions clarament diferenciades, en quant a que els graus que esteu cursant actualment, GEM i GEEIA, així com la titulació d’ETIM, habiliten per a la professió d’Enginyer Tècnic Industrial, mentre que el màster habilita per a la professió d’Enginyer Industrial.

Per tal de que disposeu de tota la informació referent a l’accés al màster i de la seva estructura, així com per poder aclarir els dubtes que tingueu en quant a les atribucions professionals d’una i altra professió, hem organitzat dues reunions informatives que creiem us interessaran.

La Primera reunió informativa, a càrrec de l’equip de direcció de l’EPS, i un enginyer industrial extern de reconegut prestigi es durà a terme el proper dimarts 4 de març, a les 16:00h a Sala de Graus de l’EPS.

Temes:

-        El Màster d’Enginyeria Industrial a l’EPS. Accés i estructura dels estudis

-        Experiència: Jordi Calvís Arnó. Enginyer Industrial. Empresa KREUM

Durada aproximada: 1 hora