Dos estudiants de l'EPS, or i argent en els Campionats Universitaris de Catalunya

UdLcampiouniversitari

Dos estudiants de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida van ser protagonistes en la cursa atlètica dels 10 quilòmetres, disputada  a Cambrils aquesta setmana dins dels Campionats Universitaris de Catalunya.

José Ramon Rodríguez, alumne del Grau en Enginyeria Informàtica a l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL), és el nou campió universitari de Catalunya en 10 quilòmetres. Va ser el millor de la categoria i quart de la classificació general, amb un registre de 33:21.

En categoria femenina, la també estudiant del Grau en Enginyeria Informàtica de l’Escola Politècnica Superior de  la UdL, Clàudia Nou, ha estat segona en aquesta mateix cursa, amb un crono de 46:48 i ha aconseguit l’argent.

Àrea de Comunicació – Oficina de Premsa UdL

Premsa

8 de març de 2014

diarisegre

Jornada de Campus Oberts per a les Famílies a l'EPS

El passat dissabte, prop de 60 famílies, organitzades en dues visites (10:00h i 12:00h) van visitar l’Escola Politècnica Superior en el marc de la Jornada de Campus Oberts per a les Famílies de la UdL.

Aquesta JCO s’adreça a les famílies d’estudiants de Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Superior amb  l’objectiu de:

- Informar sobre els estudis, els serveis i les prestacions que s’imparteixen en els centres universitaris de la UdL

La jornada es va iniciar amb una xerrada informativa a la Sala de Graus de l’Escola Politècnica Superior a càrrec del director de l’EPS, Francesc Giné i va continuar amb una visita guiada a càrrec del mateix director  i de la Secretaria Acadèmica del centre, Marga Moltó, on es van mostrar diverses instal·lacions de l’EPS (Sales d’informàtica, Taller Mecànic, Taller d’Electrònica, aules docents, …) i el CREA (laboratori de Mecànica i laboratori d’Arquitectura Tècnica)  i van poder respondre a tots els dubtes i qüestions que els pares els van exposar.

Imatges

Premsa

08 de març de 2014

diarisegre

09 de març de 2014

EMILleida.jpg

“V Jornada de Hormigón” a l'EPS

jornadas de hormigon 2014

El proper 19 de març tindrà lloc la V Jornada de Formigó a la Universitat de Lleida, organitzada per la Unitat docent d’Estructures de l’Escola Politècnica Superior de la UdL.

Aquest any la Jornada se centrarà  en el tema de les fonamentacions especials, puntals, micropilots, recalçaments, pantalles, ancoratges, tractaments del terreny, excavacions sota el nivell freàtic, etcètera.

E l link de la pàgina web de la Jornada on trobareu tota la informació és el següent:

Xerrada. L'enginyer en projectes científics. El Gran Telescopi de Canàries / El Sincrotró ALBA

Vidal 1

En el marc de la Matèria Transversal/Curs de Lliure Elecció d’en Francesc Vidal i en Guillem Boira, s’estan realitzant durant els mesos de febrer a juny, una sèrie de conferències que versaran sobre “Els enginyers i el seu entorn professional i les habilitats en management per accedir-hi”

Es per això que us informem que el proper dilluns 17 de maig, a les 19h, a l’aula 2.01 de l’Escola Politècnica Superior, es durà a terme la Taula Rodona:

L’enginyer en projectes científics.

Modera: Francesc Vidal Codina

L’experiència del GRAN TELESCOPI DE CANÀRIES. Jordi Molgo Cendra. Enginyer tècnic informàtic.

L’experiència del SINCROTRÓ ALBA. Sergi Blanch Torné. Enginyer Informàtic

Malgrat no us hagueu matriculat d’aquests crèdits podeu assistir igualment a les conferències.