Lectures Treball/Projecte Final de Carrera

Estudiant: Jaume Bonet Martin

Titulació: Enginyeria Tècnica en Informàtica de Gestió
Títol de Treball/Projecte: Módulo de gestión de honorarios, diseño, implementación y organización del proceso
Director/a: Alfons Garray i Margarita Moltó
Tribunal:
President/a: Pilar Cos
Secretari/a: Margarita Moltó
Vocal: Blanca Escardíbul
Suplent: Alba Cabiscol

Presentació:
Data: 28 de març de 2014
Hora: 13:30 h
Aula: 2.01 EPS

UdL Treball. Fira de l'Ocupació

logo

UdLTreball és l’oportunitat per aconseguir un contacte directe amb empreses i institucions de Lleida i de la comarca. L’accés és lliure i totalment gratuït per a tot el públic que hi vulgui assistir a la fira precursora i pionera a la comarca.

Raons per venir a la fira:

- Poder lliurar el teu currículum vitae en mà a les empreses assistents.
- Donar-te a conèixer a les empreses.
- Descobrir les opcions laborals del mercat.
- Tenir accés a les ofertes de treball que presenten les empreses.
- Conèixer els programes de pràctiques que ofereixen les empreses.
- Saber com és un procés de selecció dintre del món laboral.
- Conèixer tècniques per emprendre un procés de selecció.
- Poder assistir a les xerrades i presentacions que fan les empreses.
- Descobrir i participar en les activitats que hi ha programades al llarg de la jornada (requereix inscripció prèvia).

És el moment per:

- Conèixer les claus d’una correcta orientació en la recerca de la feina que t’agrada.
- Mostrar les teues competències a les empreses amb el valor afegit del currículum vitae.
- Conèixer les empreses de Lleida i de la comarca de primera mà.

Les nostres recomanacions:

- Porta còpies del teu currículum vitae.
- Visita tots els estands de les empreses que acudeixen a la fira.
- Gaudeix d’una jornada única que t’ofereix la Universitat de Lleida!

Resolució del Concurs de Fotografia Matemàtica FotoMath 2013

fotomath.jpg

El concurs de fotografia matemàtica FotoMath 2013, organitzat pel Departament de Matemàtica de la Universitat de Lleida, ja s’ha resolt.

Podeu veure les fotografies guanyadores a la web http://www.fotomath.udl.cat/

L’acte de lliurament de premis és realitzarà el proper dilluns, 31 de març, a les 19:30h., al primer pis de l’Escola Politècnica Superior (Avda. Jaume II 69, 25001 Lleida).

L’entrega de premis es realitza on hi ha una exposició de les fotografies guanyadores.

Un cop feta l’entrega, brindarem amb una copa de cava per gentilesa de l’Escola Politècnica Superior.

Hi sou tots convidats!

L’equip del FotoMath.

IIIcfm_217_505

Primer Premi Fotomath 2013: Circumferències tangents de Francesca Vasile.

Una estudiant de l'EPS, sots campiona de volei platja en els Campionats Universitaris de Catalunya

1460031_371987099605787_1145329383_n

Montse Lamana, amb el número 1

Montse Lamana, estudiant del Grau en Enginyeria Mecànica a l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida i jugadora de l’equip de volei platja femení de la Universitat de Lleida (UdL) s’ha proclamat sots campiona universitària de Catalunya en el marc de la competició disputada aquest passat dissabte a  les instal·lacions del Club Natació Barcelona.

Premsa

27 de març de 2014

diarisegre

La Mañana

EMILleida.jpg

Bon Dia

Conferència. “Les TIC i els nous jaciments d'ocupació: mite i realitat”, a càrrec del Sr. Kim Faura

Kim faura

Conferència  del Sr. Kim Faura, director general de Telefònica a Catalunya, sota el títol:

“Les TIC i els nous jaciments d’ocupació: mite i realitat”,

el proper dimecres 26 de març, a les 17 hores, a la Sala de Graus de l’Escola Politècnica Superior (Jaume II, 69)

És una classe-conferència oberta a tothom que hi estigui interessat.

____________________________________-

Kim Faura i Batlle , director general de Telefónica a Catalunya . Llicenciat en Dret per la Universitat de Barcelona i Màster en Economia i Direcció d’Empreses per l’ IESE .

Va iniciar la seva trajectòria professional al Grup Gillette , a la divisió de Braun Espanyola i a la seu central de la companyia a Alemanya . Va ser Vicepresident director general de la divisió de Chupa Chups a Estats Units , director general comercial de Sara Lee Corporation a Espanya , a la divisió de cafès Marcilla . Vicepresident de Màrqueting i posteriorment director general de Pepsico / Fregit Lay i director general en Tabacalera/Altadis .

Des d’abril de 2001 forma part de l’equip directiu del Grup Telefónica , en què ha exercit els càrrecs de director general de Consum i Màrqueting de Telefónica de España , director general de la Unitat Corporativa de Màrqueting i Continguts de Telefónica SA i President de Terra Lycos Networks .

Ha estat membre del Supervisory Board de ENDEMOL .

A més és :

*Membre de la Taula de Política Econòmica de la Cambra Oficial de Comerç , Indústria i Navegació de Barcelona .
* Membre del Consell Assessor de la Universitat Politècnica de Catalunya .
* Membre del Comitè Executiu de Membres de l’IESE .
* Patró de les Fundacions Barcelona Cultura , Barcelona Digital .
* President del Comitè Bilateral hispà – coreà .
* Conseller de Foment del Treball .
* Conseller en Telyco .
* Vocal de Consell General de Cambres de Catalunya .
* Membre del Consell Assessor de les Tecnologies de la Informació i Comunicacions .
* Membre del Consell Empresarial de la UPC .
* Conseller de Miquel i Costas & Miquel , SA