Un projecte de Robòtica del GREA Innovació concurrent, rep l'ajut a la investigació RecerCaixa 2013, atorgat el passat gener

DSC05782

El projecte liderat pel Dr. Jordi Palacín, professor de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida (EPS – UdL), va rebre el passat divendres de mans de l’Associació Catalana d’Universitats Públiques (Acup) i l’Obra Social La Caixa, prop de 78.000 euros del programa RecerCaixa, en ser un dels 26 treballs que van ser elegits en la convocatòria d’aquest programa per al 2013, al qual es van presentar 362 projectes .

El projecte, que es desenvoluparà al llarg dels dos pròxims anys, pretén donar resposta a problemes i reptes de la societat actual. En concret , el treball proposat pel grup de Robòtica del Grup de Recerca GREA Innovació Concurrent de l’EPS, es centra en la “Millora de l’autonomia individual d’una persona amb discapacitat mitjançant la incorporació a la llar d’un Assistent Personal Robòtic d’alta mobilitat”.

Àrea de Comunicació – Oficina de Premsa UdL

Premsa

22 de gener de 2014

diarisegre

La Mañana

23 de gener de 2014

Bon Dia

29 de març de 2014

diarisegre

Presentació de l'Oferta Docent EPS

Alumnes (20)

Durant la primera quinzena d’abril, la Universitat de Lleida ofereix la Quinzena de Presentació de l’Oferta Docent.

Aquesta activitat s’adreça a l’alumnat interessat o a aquell que no ha pogut assistir a la resta d’activitats d’informació i orientació universitària JCO, JOU, …) , així com als seus pares i mares. Tots ells tenen de nou l’oportunitat de conèixer els estudis que ofereix la Universitat de Lleida.

En concret, a l’Escola Politècnica Superior, aquesta activitat es durà a terme el proper dimecres 2 d’abril, a partir de les 18 hores a la Sala de Graus del Centre.

Les inscripcions s’han de formalitzar a:

Us hi esperem!

Xerrada. L'emprenedor de base tecnològica. Sector Edificació. L'experiència PMP

kyoto_2

En el marc de la Matèria Transversal/Curs de Lliure Elecció d’en Francesc Vidal i en Guillem Boira, s’estan realitzant durant els mesos de febrer a juny, una sèrie de conferències que versaran sobre “Els enginyers i el seu entorn professional i les habilitats en management per accedir-hi”

Es per això que us informem que el proper dilluns 31 de març, a les 19h, a l’aula 2.01 de l’Escola Politècnica Superior, es durà a terme la xerrada:

“L’emprenedor de base tecnològica. Sector Edificació. L’experiència PMP”, a càrrec de na Montse Pujol i Torrent, arquitecta tècnica

Malgrat no us hagueu matriculat d’aquests crèdits podeu assistir igualment a les conferències.