Entrevista a la Dra. Luisa F. Cabeza al diari Expansión

DSC00146pF-785x10241

La Dra. Luisa F. Cabeza, catedràtica a l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida i directora de l’Institut Politècnic d’Innovació i Recerca INSPIRES de la mateixa Universitat, ha estat  entrevistada per al diari Expansión de l’1 d’abril, sobre energies renovables i el seu futur.

Premsa

01 d’abril de 2014

Lliurament dels premis FotoMath 2013, concurs de fotografia matemàtica

DSC_2084

Ahir, 31 de març, a la planta primera de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida es va dur a terme l’acte de lliurament dels premis del concurs de fotografia matemàtica FotoMath 2013.

Així mateix es va inaugurar l’exposició de les fotografies participants en el concurs de fotografia matemàtica FotoMath 2013. Aquesta exposició restarà oberta al públic en general tot el mes d’abril.

En aquesta edició, la resolució del jurat format per Núria Conde, membre del grup de recerca Cell Signaling de la Universitat Pompeu Fabra, Maite Grau, professora de Matemàtiques a l’Escola Politècnica Superior, Ramon Gabriel, fotògraf professional de El Periódico de Catalunya i ànima de l’equip creatiu de l’estudi fotogràfic DeFoto i en Fernando Guirado, professor d’Arquitectura i Tecnologia de Computadors a l’Escola Politècnica Superior de la UdL,  ha estat la següent:

Premis

- Primer:  Circumferències tangents de Francesca Vasile.

Samsung Galaxy Note 10.1 2014 Edition

- Segon: Moviment angular de Pau Izquierdo Sanchez-Fortún.

GoPro Hero 3 Silver edition.

- Tercer: Fibonacci tiende a infinito de Rubén Quejigo Gutiérrez.

Càmera Olympus SZ-14.

Àrea de Comunicació – Oficina de Premsa UdL

Imatges

Premsa

2 d’abril de 2014

diarisegre

La Mañana

Juanjo González Toledano, guanyador del Premi Enginy 2014

enginy

Reunits els membres del jurat el dia 31 de març de 2014 per decidir el Projecte Fi de Carrera guanyador del Premi Enginy, que atorga el Col·legi d’Enginyers Tècnics Industrials de Lleida i l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, s’ha acordat concedir el premi al següent projecte:

Projecte de disseny d’una instal·lació de climatització, mitjançant bomba de calor geotèrmica, per a un edifici d’oficines

Alumne: Juanjo González Toledano
Direcció: Dra. Luisa F. Cabeza Fabra

Premiat amb 2000 € en metàl·lic i 1 anys de quota de col·legiació gratuïta al CETILL

_________________________________________________________________
Jurat:
Sr. Robert Eguren Pozo, representant del CETILL
Sr. Jordi Torres Mateu, representant del CETILL
Sr. Francesc Giné de Sola, representant de l’EPS
Sr. Gabriel Pérez Luque, representat de l’EPS

Lectures Treball/Projecte Final de Carrera

Estudiant: Eduard Clotet Bellmunt

Titulació: Màster en Enginyeria Informàtica

Títol de Treball/Projecte: Outdoor robotic companion based on a Google Android™ smartphone and GPS guidance

Director/a: Jordi Palacin

Tribunal:
President/a: Mercè Teixidó
Secretari/a: Jordi Palacin
Vocal: Dani Martínez
Suplent 1: Javier Moreno Blanch
Suplent 2: Davinia Font
Suplent 3: Marcel Tresanchez

Presentació:
Data: 3 d’abril de 2014
Hora: 9:30 h
Aula: 2.03 EPS
Separador Treballs i Projectes
Estudiant: Óscar López Aragonés

Titulació: Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes

Títol de Treball/Projecte: Estudi de les necessitats bàsiques per implementar una botiga on-line i com explotar-la

Director/a: Marta Oliva

Tribunal:
President/a: Toni Granollers
Secretari/a: Marta Oliva
Vocal: Juan M. Gimeno
Suplent: Josep M. Ribó

Presentació:
Data: 3 d’abril de 2014
Hora: 12:00 h
Aula: 2.03 EPS

Ponència a l'EPS a càrrec del Dr. Arquitecte, Josep Bunyesc

Ponència Josep Bunyesc

La Unitat Docent d’Estructures de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Llleida, integrada pel Dr. José Mª Iglesias, el Dr. J. Ramon Castro i el Sr. Javier Bradineras, han programat una ponència gratuïta a l’EPS a càrrec del Dr. Arquitecte Josep Bunyesc, el proper dijous 3 d’abril, a partir de les 12:00 hores (Aula: per confirmar, en funció del nombre d’inscrits)

En aquesta ponència el Dr. Arquitecte Josep Bunyesc, des de la seva intensa experiència professional, ens ofereix la possibilitat de fer un recorregut pel món de la industrialització lleugera de fusta aplicada a l’habitatge.

L’interès està assegurat, no només per la dualitat entre tradició i/o novetat que suposa la peculiaritat del seu sistema constructiu, sinó per la qualitat dels espais arquitectònics que se’n deriven, tots ells carregats de sensibilitat: “…habitar un moble”.

Sens dubte, l’arquitecte més interessant del moment a Lleida!

Inscripcions a l’adreça electrònica següent:

TOT I TRACTAR-SE D’UNA ACTIVITAT ADREÇADA ALS ESTUDIANTS DEL GRAU EN ARQUITECTURA TÈCNICA, L’ASSISTÈNCIA ES LLIURE I OBERTA ALS ESTUDIANT DE TOTES LES TITULACIONS IMPARTIDES A L’ESCOLA.

Xerrada. L'exercici de la professió d'Enginyer Tècnic i Enginyer Informàtic

imatge.jpg

El proper dimecres 2 d’abril a les 16h es celebrarà a la Sala de Graus (2.03) de l’Escola Politècnica Superior la Xerrada que portarà per títol:

“L’exercici de la professió d’Enginyer Tècnic i Enginyer Informàtic”.

Els ponents d’aquesta xerrada són el Josep Ramon Freixanet, Vicedegà del Col·legi Oficial d’Enginyeria en Informàtica de Catalunya i la Nàdia Rodríguez, Consultora de Selecció de l’empresa GFT.

En aquesta xerrada s’analitzarà l’estat actual de la professió d’Enginyer informàtic i es desvetllarà un seguit de bones pràctiques a l’hora de cercar feina d’Enginyer Informàtic en empreses capdavanteres del sector TIC, tot explicant el funcionament del procés de selecció a l’empresa GFT.

Aquesta xerrada que està oberta a tothom, està especialment destinada als alumnes de 3er i 4rt del Grau en Enginyeria Informàtica.

Esperem que sigui del vostre grat.