Seminari del Centre de Recerca INSPIRES

images

El proper dijous 3 d’abril, a les 12:00h a l’aula 2.01 de l’Escola Politècnica Superior tindrà lloc el següent Seminari del Centre de Recerca INSPIRES:

Application Performance Using Incremental and Non-computational Methods

Sr. David Bowman
CNC Molecular Systems Biology Group, University of Coimbra Armindo Salvador

IBB-Institute for Biotechnology and Bioengineering, University of Algarve

Trobada Apps & Games Lleida: Unity 3D

unity3d

Us volem  informar d’una nova trobada de la iniciativa de creadorsd’apps i videojocs de Lleida, Apps & Games Lleida,  gestionada per Jesús Bosch i Xavier Pereta, amb l’’objectiu de donar a conèixer que s’està s’està fent sobre apps i videojocs, compartir experiències i aprendre en un ambient distès i informal.

La primera trobada es va desenvolupar el passat 13 de març i ja us hem vam informar. La  SEGONA TROBADA, que es realitzarà  el proper dijous 3 d’Abril a les 19:00h, al pub Antares, versarà sobre Unity 3D,  un dels entorns per a desenvolupar videojocs multi plataforma (navegadors, mòbils, tableta, ordinadors) més accessibles i utilitzats arreu del món.

Trobareu tota la informació referent a aquesta trobada així com l’enllaç per apuntar-vos AQUÍ