Xerrada: “41 Shades of Blue. Tecnología, Usabilidad, UX y salsa de tomate”

designit

Xerrada: “41 Shades of Blue. Tecnología, Usabilidad, UX y salsa de tomate”

El proper dimarts 22 d’abril, a la sala de Graus de L’Escola Politècnica Superior de la UdL (Aula 2.03) a partir de les 15:00 hores es durà a terme ala xerrada “41 Shades of Blue. Tecnología, Usabilidad, UX y salsa de tomate” a càrrec d’en Andrés Botero, Dissenyador Visual i d’Interacció a Designit.

Aquesta xerrada s’emmarca en les assignatures Interacció Persona-Ordinador (IPO) i Disseny Centrat en l’Usuari (DCU) de 2n i 3r, respectivament, del Grau d’Enginyeria Informàtica.

No obstant, tothom hi és convidat i molt benvingut.

____________________________________________________________________________________________

Un projecte de tecnologia en la vida real no és ni molt menys ideal, hi ha contratemps, desacords, canvis en els requeriments, d’equip, terminis que s’escurcen, … En aquesta sessió “treballarem junts” per descobrir com aplicar de la forma més eficient possible eines i conceptes d’Usabilitat i User eXperience (UX) en projectes del dia a dia.

Aprendrem a més petites estratègies per esquivar les adversitats que ens pot comportar un projecte.

Treballarem seguint una metodologia de treball àgil, sota el lema “Fail often, fail soon and fail cheap” i veurem com mitjançant la co-creació amb usuaris i implicats (stakeholders) es creen i modelen productes i serveis TIC.

Xerrrada Mobilitat. Presentació de la Hochschule Esslingen – University of Applied Sciences

Hochschule_Esslingen

Avui, divendres 11 d’abril, a partir de les 17:15h es realitzarà a la Sala de graus (2.03)de l’Escola Politècnica Superior, la xerrada de mobilitat:

Presentació de la Hochschule Esslingen – University of Applied Sciences

L’EPS ha signat recentment un acord de mobilitat dins el programa Erasmus+ amb aquesta prestigiosa Universitat de la regió de Baden-Württemberg (capital Stuttgart).

Aquesta Universitat té nombrosos contactes amb empreses, i hi ha la possibilitat també de realitzar les pràctiques tutelades en empreses com ara: IBM, Bosch, Audi, Porsche, Festo, Daimler, Siemens, Etc.

Seminari INSPIRES: Brasil, oportunitats de finançament i recerca

images

El proper dijous 10 d’abril tindrà lloc el següent Seminari del Centre de Recerca INSPIRES:

Brasil: oportunitats de finançament i recerca

Dr. Josep Lluís Lérida
Arquitectura i Tecnologia de Computadors UdL
Dr. Cristian Solé
Enginyeria Mecànica UdL

L’aula del seminari serà la Sala de Graus (2.03) de l’EPS.

Hora 1ª convocatòria (amb petit refrigeri): 12:00h

Hora 2ª convocatòria (inici seminari): 12:15h