Lliurament del Premi Enginy 2014 en el marc de la Festa de la Professió del CETILL

En el marc de la Festa de la Professió, organitzada pel Col·legi d’Enginyers Tècnics Industrials de Lleida (CETILL) el passat dissabte 5 d’abril a la Sala Maria Rúbies de la Llotja de Lleida, es va realitzar l’acte de lliurament del Premi Enginy 2014, coorganitzat pel propi CETILL i l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida.

Juanjo González Toledano va rebre el Premi Enginy 2014 pel seu Treball Final de Carrera titulat “Disseny d’una instal·lació de climatització, mitjançant bomba de calor geotèrmica, per a un edifici d’oficines”, dirigit per la Dra. Luisa F. Cabeza Fabra i premiat amb 2000 € en metàl·lic i 1 any de quota de col·legiació gratuïta al CETILL.

Així mateix la jornada va servir per donar la benvinguda als nous col·legiats, retre homenatge als col·legiats que complien 25 anys de col·legiació i presentar l’equip de la UdL Racing Engineering que participa al Projecte MotoStudent, consistent en la fabricació d’una Moto3 de competició.

Finalment l’acte va finalitzar amb un sopar, una conferència a càrrec d’en Daniel Gabarró sobre com viure els moments difícils positivament: Eines per fer-ho possible, i un ball de fi de festa.

Imatge_cat_22090

Premsa

6 d’abril de 2014

diarisegre

EMILleida.jpg

Joan Reñé, President de la Diputació de Lleida, rep els membres de l'equip UdL Racing Engineering

big_joan_rene_projecte_motostudent_editora_2_6292_1

Els membres de l’Equip UdL Racing Engineering de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida que participa al Projecte MotoStudent, consistent en la fabricació d’una Moto3 de competició van ser rebuts, el passat dissabte, pel President de la Diputació de Lleida, Sr. Joan Reñé, amb el doble objectiu de donar suport a aquesta iniciativa que “fomenta la investigació i la tecnologia apostant per un grup de joves emprenedors oferint al món un projecte fet a Lleida i fet per gent de Lleida” i anunciar una propera iniciativa tècnica emmarcada en aquest mateix projecte, en la que es convidarà a participar als germans Márquez.

La competició MotoStudent, promoguda per la fundació Moto Engineering Fundation (en endavant MEF), és un desafiament entre equips universitaris de diferents universitats espanyoles, europees i de la resta del món. Consisteix en dissenyar i desenvolupar un prototip de moto de competició Moto 3 de 250cc i quatre temps, que competiran amb la seva avaluació pertinent, en unes jornades que es duran a terme inicialment en les instal·lacions de la Ciutat del Motor d’Aragó.

Per al propòsit d’aquesta competició, l’equip universitari ha de considerar-se integrat en una empresa fabricant de motos de competició, per desenvolupar i fabricar un prototip sota uns condicionants tècnics i econòmics preestablerts. La competició en si mateixa és un repte per als estudiants, ja que en un període de temps de tres semestres han de demostrar i provar la seva capacitat de creació, innovació i l’habilitat d’aplicar directament les seves capacitats com a enginyers en comparació amb els altres equips de universitats de tot el món.

L’equip que representarà a la UdL -EPS serà el UdL RACING ENGINEERING. És tracta d’un grup de 9 estudiants de les titulacions del Grau en Enginyeria Mecànica i del Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, que comparteixen la passió pel motor (Axel Felis, Marc Castro, Gerard Mesalles, Oriol Faura, Norbert Burgués, Ricard Bordalba, Alejandro Solans, Alex Larruy, Jordi Capdevila), coordinats pel professor de l’Escola Politècnica Superior, Miquel Nogués.

Si esteu interessats en conèixer més sobre aquesta iniciativa, podeu seguir tota l’actualitat des de el bloc, el facebook o el twitter del UdL Racing Engineering.

Premsa

5 d’abril de 2014