Alumnes d'Arquitectura Tècnica projectaran petits habitatges amb materials autòctons per fer pràctiques

L’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida (UdL) en el marc de les pràctiques de projectes per als estudiants del Grau en Arquitectura Tècnica, projecta construir petits habitatges al Campus de Cappont amb materials autòctons que impliquin un cost zero i a imatge i semblança de construccions de països en via de desenvolupament, perquè els alumnes d’aquest grau puguin estudiar les característiques d’aquests habitatges com la seua habitabilitat, temperatura i altres paràmetres constructius.

L’espai triat per a aquesta finalitat és el terreny situat entre els horts en els quals fan pràctiques alumnes d’Educació Primària i l’edifici CREA pertanyen a la pròpia EPS, dins del Campus de Cappont.

Aquest projecte comptarà també amb un vessant solidari, ja que el duran a terme en col·laboració amb una organització no governamental amb l’objectiu de construir rèpliques de les cases de pràctiques que s’instal·lin al Campus de Cappont en països subdesenvolupats.

22 d’abril de 2014

diarisegre

Entrevista a en Francesc Giné de Sola, director de l'EPS

Giné 4

Francesc Giné de Sola,  director de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida,  ha estat  entrevistat en relació als estudis de la branca industrial que s’imparteixen a l’EPS (Grau en Enginyeria Mecànica, Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica i Màster en Enginyeria Industrial). Aquesta entrevista ha estat publicada  al diari La Vanguardia i al diari Cinco Dias del passat 14 d’abril.

14 d’abril de 2014

La vanguardia 2

logo-cinco-dias

Entrevista a la Dra. Luisa F. Cabeza al diari La Vanguardia: 10 receptes contra el canvi climàtic

Cabeza7

La Dra. Luisa F. Cabeza, catedràtica a l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida i directora de l’Institut Politècnic d’Innovació i Recerca INSPIRES de la mateixa Universitat, ha estat  entrevistada per al diari La Vanguardia del 14 d’abril, en el marc d’un monogràfic dedicat a la cinquena avaluació del Grup Intergovernamental d’Experts sobre el Canvi Climàtic de l’ONU.

14 d’abril de 2014

La vanguardia 2