Sessió Informativa del Grau en Enginyeria Informàtica – PTE i TFG

imatge sessio info GEI

En el marc del Grau en Enginyeria Informàtica i en concret, dirigida de forma específica als alumnes de 3r curs d’aquesta titulació, el proper dijous 22 de maig es realitzarà una sessió informativa que versarà sobre les pràctiques tutelades en empresa (PTE) i el Treball Final de Grau (TFG).

La sessió informativa es durà a terme a la sala de Graus (Aula 2.03) de l’EPS, a partir de les 12:00h, a càrrec de la coordinadora de la titulació, Tere Alsinet.

Xerrada: “CIO, Director de Tecnologies de la Informació: Què fa? Com s'hi arriba?”, a càrrec del Sr. Toni Velamazán

DSC_0941z

Aquest proper dimecres 21 de maig, a les 18:30h a la Sala de Graus de l’EPS (2.03) es durà a terme la xerrada que porta per títol,

CIO, Director de Tecnologies de la Informació: Què fa? Com s’hi arriba?

El ponent serà el Sr. Toni Velamazán, President del Consell de CIOs de Catalunya. Enginyer en Informàtica per la UAB (1980), MBA per ESADE (1989) i Màster Internacional en Global eManagement per ESADE (2002). Té experiència en el món dels sistemes des de l’any 1974, treballant a diferents companyies catalanes i multinacionals com La Piara, Pintures Bruguer, Gallina Blanca Purina, CPC, Pepsico, Reckitt Benckiser i Danone on ha desenvolupat diverses funcions de responsabilitat internacional com CIO per Àfrica i Mitjà Orient, Director del Centre de Competència de Business Intelligence i CIO d’Europa del Sud.

Us animem a assistir a aquesta xerrada, per tal de conèixer de primera mà la trajectòria professional dels enginyers informàtics que accedeixen a nivells directius de grans multinacionals. Aquesta xerrada està especialment adreçada als estudiants de 3r i 4rt d’Enginyeria Informàtica, de la doble titulació de GEIADE i del Màster en Enginyeria Informàtica)