Presentació i sessió informativa sobre el primer “GameJam Lleida”

cartel

El proper dijous 5 de juny, a partir de les 12h a la Sala de Graus de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, es realitzarà la  presentació del primer GameJam de les terres de Lleida, previst per als dies 4 i 5 de juliol.

En la presentació s”informarà sobre els objectius del GameJam , les eines de desenvolupament que s’utilitzaran, els perfils tècnics i artístics de les persones que hi poden participar, etcètera.

Així doncs, si t’agrada la industria dels videojocs i les sortides laborals associades a aquest mon, no ho dubtis i vine!

El GameJam de Lleida està organitzat per Apps&Games Lleida, patrocinat per Plunge Interactive amb la col.laboració de l’Escola Politècnica Superior de la UdL.

Per a més informació:

Seminari del Centre de Recerca INSPIRES

images fons blau

El proper dijous 5 de juny tindrà lloc el següent seminari del Centre de Recerca INSPIRES:

Experimental and CFD investigation of Dynamic Melting of a shell and tube PCM system
Dr. Steven Tay
University of South Australia, Australia

Sensible heat storage at Antofagasta University
Dr. Angel Fernandez
Universidad de Antofagasta, Chile
-

L’aula on es realitzaran aquestes dues ponències del Seminari serà la Sala de Reunions (0.01) de l’edifici CREA (Pere Cabrera s/n – Campus de Cappont), a partir de les 12:00h