Xerrada Bitcoin a l'EPS

El proper dijous 3 de juliol de 2014 a les 18:00h a la Sala de Graus de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida es realitzarà la primera trobada BitLleida.

En aquesta primera trobada, s’explicarà qué es BitLleida i tot el que s’espera realitzar a Lleida.

Tota persona que estigui interessada en el món del Bitcoin i les criptomonedes està d’enhorabona per que tots els assistents rebran informació detallada sobre com adquirir els seus primers Bitcoin així com les pàgines i fòrums clau necessàries per començar en aquest món.

Per tant, si ets una persona que hi està interessada, no hi pots faltar!

Apunta’t a l’event de Google Plus sense dubtar-ho!

Es tracta d’una activitat totalment gratuïta!

Lectures Treball Final de Grau/Màster

Estudiant: David Alé Lozano
Titulació: Grau en Enginyeria Mecànica

Títol de Treball/Projecte: Disseny d’un omplidor de palots en moll

Director/a: Josep Illa

President/a: Javier Bradineras
Secretari/a: Josep Illa
Vocal: Laia Torregrossa
Suplent 1: Joan Ignasi Rosell
Suplent 2: Jerôme Barrau
Suplent 3: Daniel Chemisana

Hora: 09:30 h

Estudiant: Axel Felis Llena i Gerard Mesalles Montoy
Titulació: Grau en Enginyeria Mecànica

Títol de Treball/Projecte: Diseño del sistema de refrigeración y escape de una motocicleta de competición 250cc 4 tiempos parar circuito de velocidad

Director/a: Miquel Nogués

President/a: Martí Comellas
Secretari/a: Miquel Nogués
Vocal: Jordi Pijuan
Suplent 1: Joan Roca
Suplent 2: Javier Bradineras
Suplent 3: Juanjo González

Hora: 12:30 h

Aula: 0.01 CREA

Estudiant: Adán Guerrero González
Titulació: Grau en Enginyeria Informàtica

Títol de Treball/Projecte: Diseño y implementación de un sistema para reconocimento automático de matrículas

Director/a: Ramon Béjar

President/a: Ramon Béjar
Secretari/a: Jordi Planes
Vocal: Josep Argelich
Suplent 1: Carles Mateu
Suplent 2: Tere Alsinet
Suplent 3: César Fernández

Hora: 16:00 h

Estudiant: Víctor Bernadó Morales
Titulació: Enginyeria Tècnica en Informàtica de Sistemes

Títol de Treball/Projecte: Disseny i implentació d’una botiga virtual amb consultes remotes a través del mòbil.

Director/a: Josep Argelich

President/a: Ramon Béjar
Secretari/a: Josep Argelich
Vocal: Jordi Planes
Suplent: Carles Mateu

Hora: 17:00 h

Estudiant: Mireia Calzada Dolade
Titulació: Enginyeria en Informàtica

Títol de Treball/Projecte: Implentació d’un sistema de gestió de cursos (Course Management) al Campus Virtual de la UdL

Director/a: David Barroso i Ramon Béjar

President/a: Josep Argelich
Secretari/a: Ramón Béjar
Vocal: Jordi Planes
Suplent: Carles Mateu

Hora: 18:00 h

Aula: 2.01 EPS

L'EPS ofereix 3 de les 4 titulacions amb més demanda laboral, segons l'últim Informe Adecco

AZQD_adecco

Segons dades del V Informe Adecco sobre Cerreres amb més sortides professionals, els estudis tècnics i Administració i Direcció d’Empreses (ADE) aglutinen la majoria de la demanda laboral actual de l’Estat.

ADE, com ja es tradicional, ocupa el primer lloc d’aquest rànquing, però immediatament després trobem l’Enginyeria Tècnica Industrial, l’Enginyeria Industrial i l’Enginyeria Informàtica com les titulacions situades en segon,  tercer i quart lloc respectivament.

Així doncs, l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, es el Centre que oferta tres de les quatre titulacions més demandades per les empreses a Espanya. A més, des de el curs 2013-14 també ofereix, conjuntament amb la Facultat de Dret i Economia, el doble Grau en Enginyeria Informàtica i Administració i Direcció d’Empreses.

En un àmbit més general, l’Informe Adecco també destaca altres dades força interessants:

- El 61,4% de les ofertes de treball qualificat a Espanya exigeix formació universitària, i, vora el 30% d’aquestes ofertes també exigeix el domini d’almenys un idioma estranger (bàsicament l’anglès en un  90% dels casos).

- Catalunya, darrera de Madrid, és la Comunitat Autònoma que demanda una major quantitat de titulats universitaris , en concret el 19,3 %

Premsa

24 de juny de 2014