Xerrada informativa de la Doble Titulació en Arquitectura Tècnica i Civil Engineering

DSCF1804-BR

Ahir la Sra. Randi Warncke Nissen, head of international affairs de la VIA University College va oferir una xerrada informativa referent a la Doble titulació en Arquitectura Tècnica i Civil Engineering que l’EPS va iniciar el curs 2013-14 conjuntament amb la VIA University College de Dinamarca.

L’objectiu d’aquesta xerrada era el de donar, a la quinzena d’estudiants participants, informació de primera ma perquè poguessin visualitzar de forma global les autèntiques i excel·lents oportunitats laborals que s’ofereixen a escala europea i mundial en el sector.

DSCF1794-BR

Presentació de la moto3 de 250cc amb la que estudiants de l'EPS participaran a la competició MotoStudent

DSC_6069_20Q8

Àrea de Comunicació – Oficina de Premsa UdL

Ahir 2 d’octubre es va dur a terme la presentació de la moto que ha desenvolupat l’equip UdL Racing Engineering per participar en el tercer certamen de la competició interuniversitària MotoStudent, promoguda per la fundació Moto Engineering Fundation (en endavant MEF) que tindrà lloc del 3 al 5 d’octubre al circuit MotorLand Aragón d’Alcañiz (Terol) .

És un desafiament entre 30 equips universitaris de diferents universitats espanyoles, europees i de la resta del món que consisteix en dissenyar i desenvolupar un prototip de moto de competició Moto 3 de 250cc i quatre temps, que competiran amb la seva avaluació prèvia pertinent: verificacions tècniques, presentació dels projectes industrials, verificacions dinàmiques, avaluació de prestacions, etcètera.

L’equip que representarà a la UdL -EPS serà el UdL RACING ENGINEERING. És tracta d’un grup de 9 estudiants de les titulacions del grau en Enginyeria Mecànica i del grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, que comparteixen la passió pel motor (Axel Felis, Marc Castro, Gerard Mesalles, Oriol Faura, Norbert Burgués, Ricard Bordalba, Alejandro Solans, Alex Larruy, Jordi Capdevila), coordinats pel professor de l’Escola Politècnica Superior, Miquel Nogués.

DSC_6053_20Q8

El projecte té un pressupost de 13.000€, dels quals la Diputació de Lleida n’ha finançat 9.000€. També hi han participat la Paeria, els Col·legis d’Enginyers Industrials i d’Enginyers Tècnics Industrials, Rodi, Custom Grafics, Moto Club Segre, Circuit d’Alcarràs, DTWorks, Official Team Sheco Mendiz, PTC, MEF i Technopark En aquesta edició els membres del UdL RACING ENGINEERING han dipositat la qüestió del pilotatge en la pilot soriana Cristina Juarranz.

+ INFO / PREMSA / IMATGES