X. Rodríguez i J.M. Burgués, socis de l'empresa BeAT i professors de l'EPS, guanyen el premi als millors arquitectes emprenedors atorgat pel CAC

28596 - copia

Els arquitectes de l’empresa lleidatana BeAT Associates han estat guardonats com els millors arquitectes emprenedors del sector edificació del passat bienni, atorgat pel Collegi d’Arquitectes de Catalunya, en col·laboració amb el Banc de Sabadell. Són socis de BeAT els professors de l’Escola Politècnica Superior, en Xavier Rodriguez i en Josep Maria Burgués.

Els arquitectes van apostar per la internacionalització en un moment en el que el sector de la construcció estava en un mal moment i, gràcies a aquesta aposta l’any 2011 van arribar a Xile on, fins al moment, han dut a terme projectes tan rellevants com la restauració del teatre de Viña del Mar o la reconstrucció de més de 70 cases afectades pel sisme del 2010. Feines que a la postre els ha suposat la consecució d’aquest guardó.

Confirmació restaurant per al Sopar d'antics alumnes, professorat i PAS de l'EPS: Restaurant El Bristot-Hotel Zenit Lleida.

Aquest any el sopar d’antics alumnes, professorat i PAS de l’Escola Politècnica Superior tindrà lloc el divendres 21 de novembre a partir de les 21:00h al Restaurant El Bristot – Hotel Zenit Lleida [com arribar-hi], així que reserveu aquesta data en la vostra agenda.

La carta del sopar es la següent:

Carta El Bristot

.

Les persones que vulgueu efectuar la inscripció/pagament per al sopar del dia 21 de novembre heu de fer un INGRÉS/TRANSFERÈNCIA de 26 euros amb la referència SOPAR EPS al número de compte del Banc de Santander:

ES17 0049   6594   33   2595091062

En el moment de la inscripció/pagament cal adjuntar les següents dades (IMPORTANT):

- NOM i COGNOMS
- EL SEGON PLAT A TRIAR, D’ACORD A LES REFERÈNCIES: BACALLÀ, VEDELLA, ÀNEC o LLUÇ

Si voleu més informació podeu contactar amb nosaltres via correu electrònic (info@eps.udl.cat) o bé al telèfon 973 702758 (Enric); No obstant, us anirem informant de l’esdeveniment a la web de l’Escola , així com a Facebook i Twitter i a la xarxa Alumni EPS.