II Jornada EPS-Empresa

L’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida organitza la II Jornada EPS-EMPRESA, que es celebrarà a la Sala de Videoconferències del Centre de Cultures i Cooperació Transfronterera del Campus de Cappont de la Universitat de Lleida, el 25 de novembre de 2014 a partir de les 17h.

L’objectiu principal d’aquest acte és donar a conèixer entre el teixit empresarial de les comarques de Lleida les diferents possibilitats de cooperació existents entre l’Escola i les empreses, tant a nivell docent, com de recerca i transferència tecnològica.

Atenent a l’esmentat objectiu, l’acte incidirà en els següents punts:

- Donar a conèixer les diferents modalitats de col·laboració existents actualment entre l’EPS i les empreses: Pràctiques tutelades, Convenis de Cooperació Educativa, realització de TFG / TFM de forma conjunta, realització de Tesis Doctorals de forma conjunta, IAESTE.

- Presentar diferents exemples de col·laboració Empresa- Universitat a nivell de recerca i transferència tecnològica, endegats tant des de la nostra Escola, com des de la resta d’Escoles que imparteixen els estudis d’Enginyeria Industrial a Catalunya.

- Millorar la relació  Escola–Empresa, analitzant el funcionament actual de les diferents col·laboracions establertes i cercant noves formules futures que permetin una major fluïdesa en dita col·laboració.

- Promoure la recerca aplicada, l’intercanvi de coneixements i la posada en marxa de projectes comuns entre els àmbits universitari i empresarial.

- Donar a conèixer als nostres estudiants el principal teixit industrial que hi ha en l’àrea d’influència de Lleida associat a les branques de coneixement impartits per l’Escola: Enginyeria Informàtica, Enginyeria Industrial i Arquitectura Tècnica.

Tauleta guanyadora en la simulació de Votació Electrònica realitzada a l'EPS

Presentación1

Amb l’objectiu de facilitar a l’alumnat la participació a les Eleccions dels seus representats en els Òrgans de Govern i Representació de la UdL (l’EPS forma part d’un pla pilot de la UdL referent a la votació electrònica i, per tant, tots els seus estudiants hauran d’exercir el seu vot en la modalitat electrònica) els passats 4 i 5 de novembre es va realitzar una simulació, mitjançant el mateix sistema de votació, en el que els estudiants havien d’elegir entre 4 models diferents de tauleta:

- Apple Ipad Air 2 16GB
- Samsung Galaxy TabPRO  16GB
- Lenovo ThinkPad Tablet 2 32GB
- Kindle Fire HDX 8.9 16 GB
.

Els resultats finals han donat com a tauleta guanyadora l’Apple iPad Air 2 16GB amb les següents característiques: – iOS 8 – Pantalla Retina de 9,7″ – Processador A8x de 64 bits – Touch ID – Càmera iSight de 8 Mpx – FaceTime HD – Wi-fi – Color: gris espacial

.Tots els alumnes de l’Escola que van participar en aquesta simulació de les eleccions entraran en un sorteig d’una Apple Ipad Air 2 16GB que es realitzarà el 24 de novembre (el resultat d’aquest sorteig es publicarà en el web de l’EPS).