Luisa F. Cabeza i Jordi Palacín, professors de l'EPS, al programa “Càpsules de Ciència” de TVC

1383742331802

“Càpsules de ciència” és una sèrie de Televisió de Catalunya de 20 reportatges dedicats a la ciència i protagonitzats per científics catalans i amb vincles a Catalunya que recullen el testimoni de l’elit científica catalana, amb l’objectiu de contribuir a la divulgació de la marca Catalunya com un lloc capdavanter en investigació científica. Així mateix, es volen transmetre els beneficis socials derivats dels treballs de la comunitat científica, que acaben arribant a la població en forma de productes i serveis que en milloren el benestar.

La sèrie “Càpsules de ciència”, s’emet al 33 com a espai propi en horari prime-time, entre les 22:00h i les 23:30 h i els reportatges tenen una durada aproximada de 3 minuts i mig.

Luisa F. Cabeza i Jordi Palacín, professors de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida protagonitzen dos d’aquests reportatges:

TECNOLOGIA QUE TRENCA BARRERES

Jordi Palacín