Taller d'Auto-construcció amb Superadobe (Earthbag) a l'EPS

Posted on novembre 24, 2014
Filed under Notícies. EPS

El passat 15 de novembre es va iniciar el Taller d’Auto-construcció amb Superadobe (Earthbag), impartit per Domoterra Superadobe en col·laboració amb la Fundació Lleida Solidària (FLS) i organitzat per l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL).

El Taller s’emmarca dins del projecte de cooperació internacional per al desenvolupament, coordinat per l’EPS, en col·laboració amb la Fundació Lleida Solidària, Domoterra Superadobe, i finançat per l’ODEC (Oficina de Desenvolupament i Cooperació de la UdL).

Els quinze alumnes matriculats aprendran a construir cases amb supertova, una tècnica de construcció ecològica que utilitza sacs tubulars plens de terra.

_1010573

El projecte té per objectiu construir un mòdul del centre mèdic Emsimision a Ouagadougou (capital de Burkina Faso) amb Superadobe, conegut també com a sistema Earthbarg i els alumnes inscrits al curs podran optar a beques per desplaçar-se aquest proper estiu i col·laborar en la seva construcció.

.

Àrea de Comunicació – Oficina de Premsa UdL

Premsa

Imatges

15 d’octubre de 2014

16 de novembre de 2014

23 de novembre de 2014

diarisegre

2 Responses to “Taller d'Auto-construcció amb Superadobe (Earthbag) a l'EPS”

1.  FIFA 15 Ultimate Team cheat on octubre 21st, 2014 10:59

Wonderful work! This is the kind of information that are supposed to be shared around the web.
    Disgrace on the search engines for no longer positioning this submit
    upper! Come on over and seek advice from my website . Thank you =)

2.  FIFA 15 Ultimate Team hack android no root on novembre 10th, 2014 00:16

It’s a shame you don’t have a donate button! I’d certainly donate to this outstanding blog!
    I guess for now i’ll settle for book-marking and adding your RSS feed to my Google
    account. I look forward to new updates and will talk about
    this blog with my Facebook group. Talk soon!