CORTIZO. Sistemas de aluminio y PVC para la Arquitectura

ins_p_437452

El proper dijous 27 de novembre de 2014, de 12 a 14 hores a l’aula 2.09 de l’edifici Polivalent del campus de Cappont, es realitzarà la conferència:

CORTIZO. Sistemas de aluminio y PVC para la Arquitectura

La conferència serà impartida per tècnics de CORTIZO i versarà sobre la singularitat dels tancaments contemporanis d’alumini i PVC a l’arquitectura. La sostenibilitat aplicada en aquesta tipologia de tancaments, l’acompliment energètic del tancament d’alumini (DB-HE), salubritat i qualitat de l’aire interior (DB-HS) i l’aïllament acústic (DB-HR) son aspectes claus que un futur professional de l’arquitectura ha de conèixer.

L’assistència a la jornada tècnica és gratuïta i oberta a tots els estudiants de l’EPS-UdL. No obstant, és necessari inscriure’s per motius d’aforament AQUÍ

Seminari INSPIRES. Design of a compact heat exchanger with PCM

Inspires blanc
El proper dijous dia 27 de novembre tindrà lloc el següent seminari del Centre de Recerca INSPIRES:
.
Design of a compact heat exchanger with PCM

Martijn van Balkom
Research student, GREA
.
L’aula del seminari serà la Sala de Graus (2.03) de l’EPS (Campus de Cappont).
Hora: 12:00h
Us hi esperem!

Reunió informativa del Màster d'Enginyeria Industrial

Presentación1

Reunió informativa del Màster d’Enginyeria Industrial adreçada als alumnes de 3er i 4rt curs dels Graus de Mecànica i d’Electrònica Industrial i Automàtica

El proper dijous 27 de Novembre, a les 13 hores, a l’aula 0.01 de l’EPS, es durà a terme una reunió informativa sobre el Màster d’Enginyeria Industrial, conduent a la professió d’Enginyer Industrial.

En aquesta reunió, de caire informatiu, s’explicaran les condicions d’accés, l’estructura i durada del màster. Així mateix, s’informarà sobre la possibilitat de cursar una doble titulació a la prestigiosa universitat britànica de Crandfield (UK)

Atès que és important que disposeu d’aquesta informació de primera mà, i amb la possibilitat d’esclarir dubtes, us encoratgen a assistir-hi.

Albert Castell Casol
Coordinador del Màster Enginyeria Industrial