Jordi Marcel Mir Porta guanya la primera edició del Premi Enginyers al millor TFM del Màster en Enginyeria Industrial

Jordi Marcel Mir, en les últimes Jornades d'Acollida al nou estudiantat de l'EPS

Reunits els membres del jurat el dia 25 de novembre de 2014 per decidir el Treball Final de Màster guanyador del Premi Enginyers, que atorga el Col·legi Oficial d’Enginyers Industrials de Catalunya – Demarcació de Lleida i l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, s’ha acordat concedir el premi al següent treball:

Techno-economic analysis of Natural Gas Combined Cycle Plant with post-combustion Calcium Looping System for CO2 Capture

Alumne: Jordi Marcel Mir Porta
Direcció: Dr. Vasilije Manovic – School of Engineering, Cranfield University

Premiat amb 1.200 € en metàl·lic i 1 anys de quota de col·legiació gratuïta al COEIC

_________________________________________________________________
Jurat:
Sr. José Vicente Marín, representant del COEIC
Sr. Sebastià Espinet, representant del COEIC
Sr. Francesc Giné, representant de l’EPS
Sr. Albert Castell, representat de l’EPS

Lleida Drone prepara la VI Conferència de professionals i amateurs al CATUAV de Moià

CARTELL_VI_LLEIDADRONE (1)
El Centre Tecnològic de CATUAV de Moià, acollirà per primera vegada la VI trobada de professionals i amateurs de Lleida Drone els propers 6 i 7 de desembre. Aquesta sisena edició contempla dues importants novetats. Per primer cop es durà a terme al CTC-CATUAV de Moià (Barcelona) per estrenar les primeres instal·lacions de l’Estat dedicades exclusivament als drones. El centre compte amb un camp de vol únic, amb un espai aeri segregat de 2.500 hectàrees, així com amb instal·lacions per a que les empreses puguin donar formació i executar tot tipus de vols de prova d’una forma legal.
Tanmateix, les conferències dedicades tant al públic professional com amateur, s’amplia a dos dies. La primera jornada contarà amb un ampli cartell de ponències d’experts en la matèria. El segon dia hi haurà les activitats de vol lliure al camp, on s’espera una gran audiència.
Lleida Drone segueix sent la única trobada de tot l’Estat espanyol dedicada únicament al sector dels drones. Amb la sisena edició, l’esdeveniment ha tingut una ampla repercussió en la indústria. L’Associació Lleida Drone té la seva seu al Parc Científic de Lleida i compta amb la col.laboració de l’Ajuntament, de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida (UdL) i el patrocini de l’empresa Ponent 2002.
Més informació a lleidadrone.com