Estudiants d’Arquitectura Tècnica de l’EPS de visita a Barcelona

Pre

Estudiants de 3r i 4rt d’Arquitectura Tècnica de l’Escola Politècnica Superior van visitar aquest dissabte la Sagrada Família i l’Hospital de Sant Pau de Barcelona, acompanyats dels professors Lídia Rincón, Eduard Gregorio i Josep Ramon Castro.

Participació de l’EPS en La Marató de TV3: Dades definitives

Com vam informar-vos, el passat dijous el Consell de l’Estudiantat de l’EPS va organitzar una sèrie d’activitats en favor de la Marató de Tv3 dedicada aquest any a les malalties del cor.

En concret es va organitzar una competició de FIFA 15 en la que van participar 27 alumnes de l’EPS i una altra competició de League of Legens, que va comptar amb 85 inscrits.

Totes dues activitats van recaptar la quantitat de 355,66€ entre les inscripcions i les donacions directes. Tots aquests diners es van lliurar en donació a la Fundació de la Marató de Tv3 celebrada ahir.

Pel que fa a la competició de FIFA 15 el guanyador va ser Ivan Perera Querol que s’imposà a la final a en Pep Pla Mateu. En la competició de LOL, els noms dels guanyadors encara estan pendents ja que, per falta de temps, es van deixar les eliminatòries per jugar on line i la competició encara no ha finalitzat.

1920230_316848361858959_2948507930765730571_n

Ivan Perera i Pep Pla, 1r i 2n classificat a la competició FIFA 15

Finalment voldríem agrair la iniciativa i l’empenta mostrada pel Consell de l’Estudiantat de l’EPS en l’organització de tot tipus d’actes de caràcter solidari i a totes les persones que hi participen el seu compromís mostrat.

Lliurament oficial del premi AETI 2014

El  passat 21 de novembre els alumnes distingits amb el Premi AETI, que atorga l’Associació d’Empreses de Tecnologia i Sistemes d’Informació de Lleida i l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida van rebre, simbòlicament,  els seus premis en el decurs del sopar d’antics alumnes, professorat i PAS de l’Escola Politècnica Superior de mans del Sr. Òscar López, vicepresident d’AETI.

Avui s’ha realitzat, gràcies al compromís i suport de l’Associació d’Empreses de Tecnologia i Sistemes d’Informació de Lleida (AETI), el lliurament oficial del premi en metàl·lic al millor TFG per a en Josep Pon i al millor  TFM per a en Santiago Risco, dels estudis de la branca informàtica de l’EPS.

Felicitats a tots dos!

Mes Info