L’EPS suspèn els exàmens previstos per avui (tot el dia) per causes meteorològiques

Posted on febrer 4, 2015
Filed under Notícies. EPS

Tot i que a Lleida capital sembla que les condicions estan millorant força, però tenint en compte que, a hores d’ara, encara neva de forma intensa a la Segarra i de forma moderada a La Noguera, i seguint les recomanacions del Servei Català de Transit en que es demana als usuaris que evitin desplaçar-se entre les províncies de Barcelona i Tarragona/Lleida pels talls a l’A-2, AP-7 i AP-2 a causa de les condicions climatològiques, la direcció de l’Escola Politècnica Superior ha decidit ANUL·LAR TAMBÉ ELS EXÀMENS D’AQUESTA TARDA.

Així doncs, finalment queden anul·lades totes les activitats d’avaluació d’avui 4 de febrer, tant de matí com de tarda.

Us comuniquem que avui s’informarà concretament  de la  re-programació (dia, hora i aula) de cadascun dels exàmens anul·lats ahir dimecres per causes meteorològiques.  En principi, des de la direcció de l’Escola s’intentarà que es realitzin tots la propera setmana.

Disculpeu les molèsties

Imatges