Projectes d’alta tecnologia creats i desenvolupats a l’EPS

Dos dels grups de recerca de la Universitat de Lleida vinculats de forma directa a l’Escola Politècnica Superior van ser protagonistes d’un reportatge dedicat als projectes d’alta tecnologia que es desenvolupen des de Lleida.

L’article es va centrar en alguns dels projectes desenvolupats des de el Grup de Recerca en Processat de Senyal i Robòtica i el Grup de Recerca en Interacció Persona-Ordinador.

En concret, s’expliquen els següents projectes: els dissenys de sistemes amb tècniques de processament d’imatges aplicats a activitats agrícoles,  el projecte Headmouse i Virtual Keyboard que permet utilitzar un ordinador a persones amb problemes de mobilitat i el projecte per ajudar a les persones amb dolor crònic a través de la captació dels impulsos elèctrics del cervell.

Premsa

8 de febrer de 2015

diarisegre

Postgrau en disseny i gestió d’entorns BIM-REVIT (2D/3D)

POSTGRAU_BIM_REVIT

El Postgrau en disseny i gestió d’entorns BIM-DEVIT està configurat per donar una formació adequada, competent i altament especialitzada en el que ja es la nova revolució del món de l’arquitectura i l’enginyeria: el entorn BIM (Building Information Modeling).

En concret, en pocs anys, REVIT (la plataforma d’Autodesk per a BIM), anirà substituint Autocad com a standard de funcionament, igual que fa uns 20 anys va passar amb el disseny a mà per el disseny en CAD vectorial.

Els enginyers/arquitectes tècnics de l’EPS teniu l’oportunitat de complementar abans que ningú la vostra formació, donant un implement al vostre currículum de la forma més adequada: amb un títol de postgrau universitari, reconegut per la UdL en tots els aspectes, des de el seu centre de formació continua.

El curs, nou d’enguany, es limita a 16-18 places i un cop cobertes aquestes inscripcions, no es tornarà a impartir una nova edició fins al següent curs.

El Postgrau es configura en un seguit de cursos que independitzats possibiliten una formació que va incrementat el coneixement en els entorns plantejats. Tots els cursos podran ser cursats individualment, malgrat que es prioritzarà la matriculació d’alumnes que escullin desenvolupar el Postgrau íntegrament.

A més, el preu d’aquesta primera edició del Postgrau íntegre es molt ajustat (1700 euros), mentre que en properes edicions està previst que el cost sigui superior.

El link , en el que ja es pot fer la preinscripció, per iniciar el curs a inicis de Febrer de 2015 és el següent:

El Postgrau resta obert a tot tipus de professionals del sector  i  no es necessari  tenir titulació universitària ((arquitectes, enginyers, arquitectes tècnics, enginyers tècnics, delineants, sobrestants, interioristes, estudiants no titulats de les anteriors carreres universitàries citades)

Us adjuntem més informació del Postgrau i els cursos que l’integren AQUÍ. Per qualsevol dubte que tingueu al respecte, o per obtenir més informació podeu contactar amb: Xavier F. Rodríguez, director del Postgrau (xrodriguez@beatassociates.com / 973 249655)

Novetats del Màster en Enginyeria Informàtica. Curs 2014-15

Interior2GEIADE

El proper dijous 12 de febrer a les 16h a la Sala de Graus de l’EPS es durà a terme una REUNIÓ INFORMATIVA adreçada als alumnes de 4t curs del Grau en Enginyeria Informàtica, referent al MÀSTER EN ENGINYERIA INFORMÀTICA.

L’assistència a aquesta reunió es molt important per que aquest curs el Màster en Enginyeria Informàtica incorpora ALGUNES NOVETATS MOLT IMPORTANTS:

Es dotarà el màster de 3 MENCIONS o ESPECIALITATS:

- Menció 1: ENTERPRISE RESOURCE PLANNING SYSTEMS (ERPs)

- Menció 2: VÍDEO GAME DEVELOPMENT

- Menció 3: BIG DATA ANALYTICS

A més de les mencions o especialitats els curs vinent es posarà el marxa la FORMACIÓ DUAL:

- Durant el primer any: Formació Dual amb empreses locals (*)

- Durant el segon any: Formació Dual a l’estranger (*)

(*) La Formació dual consisteix en fer pràctiques remunerades a l’empresa i el reconeixement de crèdits del Màster

A més, es disposa de dues OPCIONS DE MOBILITAT molt interessants:

- Doble Titulació de Màster amb el Institut Teknologi Bandung (Indonesia)

- Doble Titulació de Màster amb la Cranfield University (Regne Unit)

HORARIS ADAPTATS per compartir feina i estudis.

Creiem que les novetats són molt interessants i us convidem a que les conegueu a fons i aclariu qualsevol dubte el proper dijous

.

Salutacions