Reunió informativa del Màster en Enginyeria Industrial, adreçada als alumnes de 3r i 4t del GEM i del GEEIA

Posted on febrer 24, 2015
Filed under Agenda

ZXVZXC

El proper dijous 26 de Febrer, a les 12:00 hores, a l’aula 0.01 de l’EPS, es durà a terme una reunió informativa sobre el Màster d’Enginyeria Industrial, conduent a la professió d’Enginyer Industrial, per als alumnes de 3er i 4art cursos dels graus d’industrials.

En aquesta reunió s’explicaran les condicions d’accés, l’estructura i durada del màster. Per tal d’aclarir els dubtes i preguntes formulades en la primera reunió la sessió s’estructurarà en una presentació del màster i un torn de preguntes obertes.

En aquesta ocasió també hi haurà una explicació de la seva experiència personal per part d’antics alumnes del màster, on donaran el seu punt de vista sobre la utilitat i interès del màster.

Així mateix, s’informarà sobre la possibilitat de cursar una doble titulació a la prestigiosa universitat britànica de Crandfield (UK).

Atès que és important que disposeu d’aquesta informació de primera mà, i amb la possibilitat d’esclarir dubtes, us encoratgen a assistir-hi.

Albert Castell Casol
Coordinador del Màster Enginyeria Industrial