Èxit de matriculació al Curs de Postgrau en Disseny i Gestió d’entorns BIM-REVIT que s’inicia aquesta tarda a l’EPS

.

Avui a la tarda s’inicia, a la Sala de Projectes (1.03) de l’Escola Politècnica Superior, el primer Curs de Postgrau en Disseny i Gestió d’entorns BIM-REVIT.

El curs de Postgrau, amb una càrrega lectiva 30 crèdits ECTS, compta  finalment  amb 17 persones matriculades (pràcticament el 100% de les places ofertes -18-) i es realitzarà del 27 de febrer al  31 de juliol i del  14 de setembre al 19 de desembre, els divendres de 16:0o a 20:00h i els dissabtes de 9:00 a 13:00 h a càrrec d’en David Botanch Moroba i en Xavier Rodríguez Padilla.

El Postgrau en disseny i gestió d’entorns BIM-DEVIT està configurat per donar una formació adequada, competent i altament especialitzada en el que ja es la nova revolució del món de l’arquitectura i l’enginyeria: el entorn BIM (Building Information Modeling).

En concret, en pocs anys, REVIT (la plataforma d’Autodesk per a BIM), anirà substituint Autocad com a standard de funcionament, igual que fa uns 20 anys va passar amb el disseny a mà per el disseny en CAD vectorial.

El Postgrau es configura en un seguit de cursos que independitzats possibiliten una formació que va incrementat el coneixement en els entorns plantejats. Tots els cursos podran ser cursats individualment, malgrat que es prioritzarà la matriculació d’alumnes que escullin desenvolupar el Postgrau íntegrament. Podeu consultar el Programa del Curs a: http://www.ice.udl.cat/fc/curso/1058

Jornada de Campus Oberts per a les Famílies a l’EPS

El proper dissabte 7 de març tindrà lloc a l’Escola Politècnica Superior la Jornada de Campus Oberts per a Famílies de la UdL.

La JCO per a Famílies s’adreça justament a les famílies d’estudiants de batxillerat i cicles formatius de grau superior de Lleida i comarques i de la Franja de Ponent, amb l’objectiu de donar a conèixer la UdL i proporcionar un primer contacte amb l’entorn universitari on es desenvolupa la vida acadèmica i vivencial de l’estudiantat als pares i mares de futurs alumnes universitaris, informar sobre els estudis que s’imparteixen en els centres universitaris i sobre els serveis i les prestacions que ofereix la UdL.

La jornada es desenvoluparà en dos torns (10h i 12h). En aquests torns les persones interessades poden conèixer els estudis i visitar les instal·lacions que ofereix l’EPS. La durada prevista de la visita és d’una hora i mitja.

INSCRIPCIÓ per Web

Localitzacions dels centres de la UdL

Servei d’Informació i Atenció Universitària
C. Jaume II, 67 bis
25001 Lleida
jornadapares@seu.udl.cat

Lectures Treballs Finals de Grau/Màster

Estudiant: Alexandre Mas Escarp
Titulació: Grau en Arquitectura Tècnica

Títol de Treball/Projecte: Estudi comparatiu de diferents sistemes d’aïllament tèrmic en cambra d’aire: estudi d’un cas concreta Lleida i extensió a diferents zones climàtiques

Director/a: Jérôme Barrau

Tribunal:
President/a: Jérôme Barrau
Secretari/a: Joan I. Rosell
Vocal: Jesús Arribas
Suplent 1: Sara Riera
Suplent 2: Josep Illa
Suplent 3: Josep Mayós

Presentació:
Data: 5 de març de 2015
Hora: 12:00 h
Aula: 0.01 CREA

Arriba el FEPSTIVAL 2015!

DSCF9311_fstn_fstn12

El proper dijous 5 de març arriba el FEPSTIVAL 2015!!

La FESTA MAJOR DE L’ESCOLA POLITÈCNICA SUPERIOR i tots els alumnes de la UdL, siguin o no de l’EPS, estan convidats als tornejos que s’organitzen i a la tradicional Macro Paella Valenciana!

Pel que fa al PDI i PAS s’ha organitzat una visita guiada al Museu de Lleida de l’exposició “De l’Esbós al Mur” d’en Victor Pérez Pallarés. La visita començarà a les 10:00h per tant, tothom que vulgui anar-hi que vingui a les 9:45 h al hall de l’Escola.

A més, sembla que tenim bones notícies!! Després de comparar moltes pàgines web de meteorologia … totes coincideixen: DIJOUS 5 DE MARÇ, “TEMPERATURA DE 16º I “MUCHO SOL”!!!

Un any més farem tremolar el Campus de Cappont!!

PROGRAMA FEPSTIVAL 2015

————— MATÍ —————
A les 10h arranquem amb:

COMPETICIÓ DE FUTBOL
COMPETICIÓ DE VOLEI
“FUTBOLIN” PER A TOTS

inscripcions:

Hi haurà premis per als guanyadors de cada competició!!

DSCF9286_fstn_fstn12

————— MIGDIA —————

A partir de les 13:00h tothom a dinar al Campus de Cappont!! Aquest any tornem amb la MACRO PAELLA VALENCIANA!!

PREU ANTICIPAT:  DINAR PER NOMÉS 5€!  o  DINAR + 2 BEGUDES* 6€!

PREU EL MATEIX DIA:  DINAR + 1 BEGUDA* PER 6€!

*Cervesa, aigua o refresc!

P3061734_tn_tn

————— TARDA —————
A les 16:30 seguim amb:

CAMPIONAT DE FUTBOLÍ
CAMPIONAT DE POKER
CAMPIONAT DE FIFA
CAMPIONAT DE DJ

inscripcions:

Premis per a tots els guanyadors!!!

————— VESPRE —————
LA NIT… ENS TORNA BOJOS!!

Sopa amb nosaltres, estarem fent barbacoa acompanyats de l’actuació del grup de versions Deskontrol

Repartirem els premis dels tornejos!

Vine i gaudeix amb nosaltres!

————— NIT —————

I acabarem la nit a LA NUIT!   Entrades preu especial FEPSTIVAL!!

En res us informarem amb més detall i direm on podeu aconseguir la vostra entrada!!

Gràcies a tots!! Sense vosaltres el FEPSTIVAL no seria possible!!