Jornada de Campus Oberts per a les Famílies a l’EPS

Posted on febrer 27, 2015
Filed under Agenda

El proper dissabte 7 de març tindrà lloc a l’Escola Politècnica Superior la Jornada de Campus Oberts per a Famílies de la UdL.

La JCO per a Famílies s’adreça justament a les famílies d’estudiants de batxillerat i cicles formatius de grau superior de Lleida i comarques i de la Franja de Ponent, amb l’objectiu de donar a conèixer la UdL i proporcionar un primer contacte amb l’entorn universitari on es desenvolupa la vida acadèmica i vivencial de l’estudiantat als pares i mares de futurs alumnes universitaris, informar sobre els estudis que s’imparteixen en els centres universitaris i sobre els serveis i les prestacions que ofereix la UdL.

La jornada es desenvoluparà en dos torns (10h i 12h). En aquests torns les persones interessades poden conèixer els estudis i visitar les instal·lacions que ofereix l’EPS. La durada prevista de la visita és d’una hora i mitja.

INSCRIPCIÓ per Web

Localitzacions dels centres de la UdL

Servei d’Informació i Atenció Universitària
C. Jaume II, 67 bis