Convocatòria oberta al Premi Enginy 2015

IMG_8320-1024x682

Juanjo González Toledano va rebre el Premi Enginy 2014

Us informem que el Col·legi i l’Associació d’Enginyers Tècnics Industrials de Lleida (CETILL) i l’Escola Politècnica Superior (EPS) de la Universitat de Lleida (UdL) convoquen la 12a. edició del PREMI ENGINY.

El Premi Enginy s’atorga al millor Treball de Final de Grau de les titulacions de Grau en Enginyeria Mecànica i Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, del curs 2013-2014.

Així doncs, poden participar en aquest premi tots els estudiants de Grau en Enginyeria Mecànica i Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica de l’EPS de la UdL que hagin realitzat, presentat i aprovat el Treball de Final de Grau durant el període comprés entre el febrer del 2014 i el febrer del 2015.

Els objectius del Premi Enginy són els següents:

- Estimular la confecció de Projectes Fi de Carrera d’alt nivell.
- Donar a conèixer els projectes i nivell dels alumnes de l’EPS.
- Reforçar els vincles i interacció de l’EPS i els seus estudiants amb les empreses de la ciutat i el seu entorn.

El termini de lliurament dels PFC finalitza el 17 d’abril de 2015.

Per optar al premi els participants hauran de lliurar a la secretaria de l’EPS, juntament amb la documentació requerida per la defensa del Projecte Fi de Carrera un resum del projecte.

El Premi Enginy estableix per al guanyador,  una dotació econòmica de 2.000€ i un any de col·legiació gratuïta al CETILL.

PODEU TROBAR TOTA LA INFORMACIÓ RELATIVA AL PREMI ENGINY 2014-15, AQUÍ

Lectura Tesi Doctoral. Afra Pascual Almenara

udl-eps

Títol: Accesibilidad en entornos web interactivos : Superación de las barreras digitales

Investigador/a en formació: Afra María Pascual Almenara

Direcció: Dr. Antoni Granollers Saltiveri – Dra. Mireia Ribera Turró

Departament: Informàtica i Enginyeria Industrial

Data: 16 d’abril de 2015

Hora: 11.00 h

Lloc: Sala de Graus (2.03) – Escola Politècnica Superior

Presentació del prototip d’un sistema d’emmagatzematge d’energies renovables

CREAEntradaprincipal

Dimecres, 15 d’abril de 2015, a partir de les 18.00h, a la zona enjardinada interior del campus de Cappont de la Universitat de Lleida, tindrà lloc la presentació del prototip d’un sistema d’emmagatzematge d’energies renovables del projecte Merits que serà testat pel Grup de Recerca GREA Innovació Concurrent de la UdL que forma part del Centre de Recerca INSPIRES, encapçalat per la catedràtica de l’Escola Politècnica Superior (EPS) Luisa F. Cabeza.

Lectures Treballs Finals de Grau/Màster

Estudiant: Jordi Sirvent García
Titulació: Màster en Enginyeria Industrial

Títol de Treball/Projecte: Estalvi energètic i reducció d’emissions en un sistema de ventilació d’una instal·lació de climatització mitjançant un recuperador de calor de plaques sense intercanvi de massa d’aigua i un refredador evaporatiu directe

Director/a: Alfons Garvín

Tribunal:
President/a: Albert Ibarz
Secretari/a: Alfons Garvín
Vocal: Salvador Garza
Suplent 1: Vicent Gimeno
Suplent 2: Jordi Pagan
Suplent 3: Josep Illa

Presentació:
Data: 14 d’abril de 2015
Hora: 11:00 h
Aula: 2.1.03  ETSEA

Presentació de la World Robot Olympiad (WRO)

Tarja-WRO4_-1024x565

Arriba la World Robot Olympiad a Lleida, una competició de robòtica que tindrà lloc a la Universitat de Lleida el proper mes d’octubre.

Es tracta d’una olimpíada a escala mundial, divertida, desafiant, accessible i econòmica, una oportunitat per iniciar-vos o donar continuïtat als apassionats de la robòtica.

Destaca el protagonisme de la construcció del robot en el moment de la competició, la participació amb grups reduïts d’entre 7 i 15 anys i l’anunci d’una regla sorpresa el mateix dia.

Els convidem a la presentació el proper dimarts 14 d’abril a les 18h a la Sala de Graus (2.03) de l’edifici de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida (Jaume II, 69)

Per a més informació i per confirmar la vostra assistència feu clic aquí