Xerrada a càrrec d’Esteve Josa, antic alumne de l’EPS i enginyer de desenvolupament a Mc Laren

Posted on abril 13, 2015
Filed under Agenda

DSCF2153_20Q8-SMILE-1024x682

Esteve Josa, segon per l'esquerra, rebent el Premi EPS a la Trajectòria Professional

En el marc de la Matèria Transversal/Curs de Lliure Elecció, “Els enginyers i el seu entorn professional ” d’en Guillem Boira, el proper 20 d’abril, a les 19:00h a l’aula 0.05 de l’EPS (Jaume II, 69) es durà a terme la xerrada “L’enginyer en l’empresa internacional. L’experiència Mc LAREN”, a càrrec d’Esteve Josa Farran, primer guanyador del Premi EPS a la Trajectòria Professional, entregat el passat mes de novembre.

Esteve Josa és un antic alumne de l’Escola Politècnica Superior, natural de Les Borges Blanques que actualment treballa a l’empresa d’automoció Mc Laren com a enginyer de desenvolupament. En concret l’Esteve va estudiar Enginyeria Tècnica Industrial, amb l’especialitat de Mecànica.

L’objectiu de la xerrada es el d’atansar als actuals alumnes del centre una de les realitats laborals d’allò que estudien i motivar-los amb experiències reals, de gent real i propera que han passat pel mateix lloc per on ells transiten actualment.

A més, en aquesta xerrada l’Esteve, tal i com va fer l’any passat, ens visitarà conduint un dels prototips esportius de gamma alta de Mc Laren perquè tots els alumnes puguin veure’l i gaudir en directe d’un vehicle d’aquestes característiques.

P5051025_rw-fst_FA-1024x565