Xerrada: Prepara’t per la teva primera entrevista de feina!

El proper dimarts 26 de maig, a partir de les 15:30h a la Sala de Graus (2.03) de l’Escola Politècnica Superior (EPS) diversos representats de l’empresa GFT duran a terme la xerrada:

Prepara’t per la teva primera entrevista de feina!

d’acord al següent programa/horari:

- 15:30 – 16:00.  Presentació de l’empresa GFT

A càrrec de: Josep Ramon Freixanet (Executive Director a GFT Espanya) i Ignasi Barri (Innovation Manager a GFT Espanya)

- 16:00 – 17:30. Assessorament individual: com preparar una bona entrevista de feina.

A càrrec de: Marta López (Consultora de HR a GFT Espanya) i Nadia Rodríguez (Consultora de Selecció a GFT Espanya)

No oblidis portar el teu CV (t’ajudarem a millorar-lo, si cal!)

Reunió informativa del Grau en Arquitectura Tècnica adreçada a l’alumnat de 3r curs

Presentación1

El proper dilluns 25 de maig a l’aula 0.02 de l’EPS, a partir de les 12:00h tindrà lloc una reunió del Grau en Arquitectura Tècnica adreçada principalment als alumnes de 3r curs.

En aquesta reunió es tractaran els següents temes i es podran resoldre els dubtes existents sobre:

- Optativitat de 4t curs.

- Pràctiques Tutelades en Empresa.

- Normativa de Treball Final de Grau. Matèria Transversal.

- Normativa de qualificació curricular de finalització.

- Informació sobre el procés d’acreditació de la titulació a la UdL.

Donada la importància dels temes a tractar us animem a assistir-hi!