Xerrada: L’autogir, la manera més segura i barata de volar

XERRADA LLEIDA.pages

El proper dijous 28 de maig, a l’aula 2.04 de l’Edifici Polivalent del campus de Cappont (Jaume II, 71), a partir de les 17h, es durà a terme la xerrada:

L’autogir. La manera més segura i barata de volar”

a càrrec de l’enginyer industrial Xavier Terribas i Sala

La xerrada es oberta a tothom que vulgui assistir-hi

Reunió informativa del Grau en Enginyeria Informàtica adreçada a l’alumnat de 1r i 2n curs

Presentación11

El proper dijous 28 de maig a l’aula 0.04 de l’Escola Politècnica Superior es realitzarà una sessió informativa orientada als estudiants de 1r i 2n curs del Grau en Enginyeria Informàtica.

En concret:

- A les 12:00h, reunió adreçada als estudiants de 1r curs del GEI sobre l’organització del curs vinent i l’avaluació curricular.

- A les 15:00h, reunió adreçada als estudiants de 2n curs del GEI sobre l’organització del curs vinent, on es presentaran els objectius i continguts dels Blocs d’Especialitat que els estudiants han d’escollir al formalitzar la matrícula de 3r curs.