Reunió informativa graus àmbit industrial (GEM i GEEIA)

reunió industrials

El proper dijous 28 de maig, a les 12:00h a l’aula 0.05 de l’Escola Politècnica Superior, es realitzarà una sessió informativa orientada als estudiants de 3r curs del Grau en Enginyeria Mecànica i el Grau en Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica.

En concret, en la reunió es tractarà el tema referent a  l’organització de les Pràctiques Tutelades en Empresa per al curs vinent (4t)

Xerrada: “Introducción al Cloud computing HPC”

Presentación1

El proper dijous 28 de maig de 2015 de les 18h a les 21h, a l’aula 1.12 de l’edifici Polivalent del campus de Cappont (Jaume II, 71) i en el marc de l’assignatura de “Computació d’altres prestacions” del Màster en Enginyeria Informàtica es durà a terme la xerrada:

“Introducción al Cloud computing HPC”

a càrrec del Sr. Antonio Miguel Espinosa Morales, Postdoctoral researcher at the Department of Computer Architecture and Operating Systems de la UAB

Tot i tractar-se d’una activitat del Màster en Enginyeria Informàtica, la xerrada es oberta a tothom

Oberta la convocatòria de les beques del Centre de Recerca INSPIRES

Inspires blau

Us informem que  s’han publicat les beques de l’Institut Politècnic d’Innovació i Recerca en Sostenibilitat (INSPIRES).

Podeu consultar les 3 beques, així com accedir a la documentació requerida, a l’enllaç http://www.udl.cat/recerca/convoca/bequesprojecte.html

Oberta la convocatòria de l’Ajut per la Promoció de l’Excel·lència de l’EPS

EPSPunxa2

Us informem que  s’ha obert la convocatòria de l’Ajut per la Promoció de l’Excel·lència de l’EPS – curs 2015-2016 d’acord amb la resolució de la Junta de Centre de l’11 de juny de 2014. En aquesta convocatòria podreu trobar les bases que hauran de regir la concessió de 3 ajuts per a la promoció per a la formació en els màsters oficials de l’Escola Politècnica Superior de la UdL

Disposeu fins el dia 28 de setembre de 2015 per presentar-vos a la convocatòria.

Més informació a la secretaria acadèmica de l’EPS (despatx 0.15)

.
Podeu consultar les bases de la convocatòria a l’apartat de beques de la web de l’EPS

Seminari INSPIRES: Human Computer Interaction

Helen Petrie
.
El proper dijous 28 de maig tindrà lloc el següent seminari del Centre de Recerca INSPIRES:

Human Computer Interaction

Dr. Helen Petrie
University of York
York, England, United Kingdom
.
El seminari tindrà lloc a la Sala de Graus (2.03) de l’EPS  del Campus de Cappont (Jaume II, 69), a les 12:00h.