El Grau en Enginyeria Informàtica de l’EPS de la UdL ocupa al 100% dels seus titulats

Segons dades de l’Agència de Qualitat Universitària de l’any 2014 publicades recentment, la titulació de Grau en Enginyeria Informàtica de la UdL que s’imparteix a l’Escola Politècnica Superior, es la titulació amb l’índex d’inserció laboral més gran de tota la UdL. De fet l’ocupabilitat dels graduats en Enginyeria Informàtica per la UdL el curs 2013-14 va ser del 100%.

L’EPS complementa els estudis del Grau en Enginyeria Informàtica amb els estudis de Màster en Enginyeria Informàtica que aquest curs 2015-16 incorporen la Formació Dual com a novetat a nivell estatal  [+ info] , així com dobles titulacions internacionals; En concret una Doble Titulació de Màster en Enginyeria Informàtica - Master Degree in Computational Science amb l’ITB Institut Teknologi Bandung (Indonèsia) i la Crandfield University (Regne Unit)

Captura3

El Grup de Recerca en Interacció Persona-Ordinador (GRIHO) de l’EPS de la UdL present al Congrés Interacció 2015

c8f994d61d_pre-test-01

Els dies 7, 8 i 9 de setembre es durà a terme el Congrés Interacció 2015 que se celebrarà a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú (UPC).

Interacció 2015 és la 16a edició de la Conferència Internacional promoguda per AIPO (Associació Interacció Persona-Ordinador a Espanya). El principal objectiu d’interacció 2015 és promoure i difondre els últims avenços en el camp de la Interacció Persona-Ordinador a nivell internacional. http://interaccion2015.upc.edu/about/

Human-Computer Interaction with the older population in 2025” (Interacció-Persona Ordinador amb la gent gran en el 2025) és un special track organizat dins d’interacció 2015. Aquesta special track, o sessió especial en paral·lel a les sessions plenàries del congrés, té com a objectiu principal reflexionar sobre la investigació feta en el camp de la IPO i gent gran (majors de 60 anys) fins ara i discutir reptes i possibilitats de futur i està liderada per Sergio Sayago, professor lector visitant a GRIHO. Rosa Gil i Toni Granollers, membres de GRIHO, participen el comitè de programa d’aquest special track, juntament amb investigadors de la UPF, UC3M i IN3-UOC (Espanya), York University i Université Laval (Canada), University of Kent i Microsoft Research Cambridge (Regne Unit), University of Dundee (Escòcia), entre d’altres.

Entrevista a la Dra. Luisa F. Cabeza al diari La Mañana

El passat 29 de juliol el diari La Mañana va publicar una entrevista amb la Dra. Luisa F. Cabeza, directora del Centre de Recerca INSPIRES, cap del grup de recerca de la UdL, GREA Innovació Concurrent i professora de l’Escola Politècnica Superior de la UdL.

Cabeza