Article d’opinió d’en Francesc Giné, director de l’EPS, al diari La Mañana

Aquest passat diumenge 20 de setembre el Diari La Mañana publicava l’article d’opinió del director de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, Francesc Giné de Sola, “El repte de ser Enginyer al segle XXI”.

001LJH8P

L’EPS present a les conferències LleidaDrone de la Fira de Sant Miquel

7confers-cartellIDD

Els drons tindran un espai propi —o millor dit, diversos espais propis— a la propera edició de la Fira Agrària de Sant Miquel i d’Eurofuit, certàmens paral·lels que tindran lloc del 24 al 27 de setembre al recinte firal de Lleida. El saló internacional aplegarà concretament una zona d’exposició, un espai de vols i unes jornades centrades en aquesta tecnologia innovadora. Aquesta novetat ha estat possible gràcies a la col·laboració entre Fira de Lleida i l’associació Lleida Drone, on també hi col·labora de forma activa l’Escola Politècnica Superior de la UdL [+ info]

Responent a la voluntat de Fira de Lleida de consolidar la presència de les tecnologies de gestió agrària més innovadores a la Fira de Sant Miquel, i a l’esforç Lleida Drone per avançar en l’àmbit dels drons i divulgar-ne els avantatges, el saló oferirà als visitants una Zona de Drons (espai específic en que les empreses i tot tipus d’organitzacions del sector estaran presents per divulgar els seus productes i serveis) i un Espai de Vols (zona específica per a demostracions de vols, coberta i protegida amb una xarxa lateral per respectar la normativa vigent). Aquest espai tindrà uns 300 m² i és obert a totes les empreses i altres representants del sector presents a la fira que vulguin fer vols de demostració, tallers i altres activitats.

Així mateix també es portaran a terme les VII Conferències Professionals i Amateur Lleida Drone, una iniciativa destinada a apropar la tecnologia dels drons a la societat, tant a l’àmbit professional com a l’amateur. Els organitzadors han previst dues sessions monogràfiques, una dedicada específicament a les solucions específiques per al sector agrari i fruiter (agricultura de precisió), i una altra dedicada al món dels drons en general (usos de vigilància, de control, sanitaris, de detecció i lluita contra incendis, i turístics i lúdics en general).

Lectures Treballs Finals de Grau/Màster

Estudiant: Francisco Cabrera Rocha

Títol de Treball/Projecte: Rehabilitació habitatge unifamiliar entre mitgeres

President/a: Albert Castell
Vocal: Eduard Gregorio
Suplent 2: Susana Serrano
Suplent 3: Gabriel Zsembinszki

Hora: 09:00 h

Estudiant: Goretti Pou Bó
Titulació: Grau en Arquitectura Tècnica

Títol de Treball/Projecte: Projecte de rehabilitació de l’habitatge unifamiliar aïllat situat a la Ptda. Canet (Lleida)

President/a: Gabriel Pérez
Vocal: Josep R. Castro
Suplent 2: Albert Castell
Suplent 3: Gabriel Zsembinszki

Hora: 10:30 h

Estudiant: Eduard Zafra Bosch
Titulació: Grau en Arquitectura Tècnica

Títol de Treball/Projecte: Habitatge Earthbag a Burkina Faso. Zona residencial del Training Medical Center

President/a: Josep R. Castro
Vocal: Gabriel Pérez
Suplent 2: Albert Castell
Suplent 3: Susana Serrano

Hora: 12:00 h

Estudiant: Alvaro Gracia Mateu
Titulació: Grau en Arquitectura Tècnica

Títol de Treball/Projecte: Rehabilitació integral per a la millora de la demanda d’una casa unifamiliar situada a El Poal

President/a: Lídia Rincón
Secretari/a: Gabriel Pérez
Vocal: Cristian Solé
Suplent 1: Julià Coma
Suplent 2: Susana Serrano
Suplent 3: Maite Grau

Hora: 15:00 h
Aula: 2.03 EPS

Seminari INSPIRES a càrrec del Dr. Harald Mehling: “PCM, from materials characterization towards system design”

Captura inspires

Us informem que el proper dimarts 22 de setembre a la Sala Reunions de l’edifici CREA, a partir de les 12:00 hores, tindrà lloc el proper seminari INSPIRES:

“PCM: from materials characterization towards system design”

a càrrec del ponent, Dr. Harald Mehling. Consultant/Independent researcher in the fields of PCM Technology and Thermal Analysis, as Consultant, Author, Reviewer, and Lecturer.

Us animem a participar-hi