Estudi El Confidencial: “¿Dónde está el empleo de calidad en España?”

Captura confidencial

A dia d’avui, el debat laboral s’estructura al voltant de dues preguntes:

1. on està l’ocupació ?

2. on està l’ocupació estable, sostenible i de qualitat?

Perquè, encara que la simple creació d’ocupació -sigui del tipus que sigui- pugui constituir algun tipus ens consola a nivell social, la veritat és que també sembla lògic debatre sobre la veritable qualitat de l’ocupació que s’està creant. I és aquí on sorgeixen les grans preguntes:

1. ¿on és l’ocupació de qualitat?

2. En quins sectors es troba?

3. Quines destreses i aptituds poden ser les idònies en un professional perquè pugui optar a una feina d’aquest tipus?

4. Fins a quin punt internet i les noves tecnologies constitueixen una recepta perfecta per aconseguir una feina?

En aquest sentit es força interessant l’estudi publicat per El Confidencial ¿Dónde está el empleo de calidad en España? que podeu consultar en aquest ENLLAÇ

Presentació als estudiants de l’EPS del Portal de Pràctiques UdL

cartell Portal Empresa

El proper dijous 24 de setembre tindrà lloc la  presentació del Portal de Pràctiques a l’aula 0.01 de l’Escola Politècnica Superior.

Des del curs anterior la Universitat de Lleida ha implementat el Portal de Pràctiques per a gestionar, a nivell global de la UdL, el tema de les Pràctiques Acadèmiques Externes (http://www.udl.cat/organs/vicerectors/vde/practiquesacademiques.html), així doncs, aquesta sessió pot ser de gran interès per a l’alumnat  ja que a partir d’ara, totes les gestions de pràctiques extracurriculars es duran a terme a través d’aquest portal.

Us recordem que aquest tipus de pràctiques preveuen una aportació econòmica per part de l’empresa cap a l’estudiant.