Oferta de Matèries Transversals per al curs 2015-16

EPS-entrada2-1024x602

Us informem que ja està a la vostra disposició la informació general de l’oferta de Matèries Transversals (tant de l’EPS com de la UdL) per al curs 2015-16.

Podeu consultar tota l’oferta a: http://www.eps.udl.cat/secretaria/altres_tramits/reconeixementsLliureEleccio.html

Així mateix, i de forma més concreta, des d’avui mateix i fins al proper 8 d’octubre podeu matricular-vos de la Matèria Transversal Redacció i presentació de TFG (Treball Final de Grau) des de la Seu Electrònica de la UdL (apartat Carpeta personal > Els meus pagaments > Congressos i jornades > Pagament en línia)

Redacció i presentació de TFG (Treball Final de Grau)

Adreçat a: Estudiants de totes les titulacions de grau de la UdL
Professorat: Toni Granollers i Ferran Pèrdrix
Contacte: Toni Granollers, tonig@diei.udl.cat
Crèdits: 3 ECTS
Semestre: 1r
Inici de classes: 5 d’octubre
Horari: Dilluns de 19:00h a 21:00h
Aula: 1.09 Edifici Polivalent (Jaume II, 71 – Campus de Cappont)
Matrícula: del 25 de setembre fins al 8 d’octubre des de la Seu Electrònica de la UdL (apartat Carpeta personal > Els meus pagaments > Congressos i jornades > Pagament en línia)
Tipologia: Matèria Transversal – Formació Estratègica

Lectures Treballs Finals de Grau/Màster

Estudiant: Cristina Castillejo Ripoll
Titulació: Enginyeria Tècnica Industrial Mecànica

Títol de Treball/Projecte: Disseny del dipòsit de combustible d’una barcassa propulsada amb GNL

Director/a: Joan Reig i Daniel Chemisana

Tribunal:

President/a: Chryssa Lamnatou
Secretari/a: Daniel Chemisana
Vocal: Alex Moreno
Suplent: Alberto Riverola

Presentació:

Data: 30 de setembre de 2015
Hora: 13:00 h
Aula: 0.01 EPS

Ponència de Juan A. Garriga, professor de l’EPS, a les Conferències LleidaDrone de la Fira de Sant Miquel

El proper diumenge 27 de setembre, en el marc de les setenes conferencies LleidaDrone que es duen a terme a la Fira de Sant Miquel de Lleida, el professor de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, Juan Antonio Garriga, impartirà la conferència: Fundamentos para la configuración y construcción de un drone

09:00 h.
Bienvenida.
LleidaDrone Team
09:05 h.
Presentación del Proyecto FAED y su evolución Drone Logistics Platform.
Andreu Ibàñez, LleidaDrone. Becaris Google/EPS Liquid Galaxy LAB, Neosalus Solutions.
09:30 h.
10:00 h.
UPC Vilanova i la Geltrú.
10:30 h.
Sr. Jose María Cañas Plaza; GSyC de la URJC.
11:00 h.
11:30 h.
Pausa – café.
11:45 h.
12:00 h.
12:15 h.
Tr3sdland Lleida.
12:30 h.
13:00 h.
13:30 h.
14:30 h.
Clausura.

Dos joves investigadors doctors vinculats al GREA Innovació Concurrent, aconsegueixen un ajut “Juan de la Cierva”

CapturaGREA2

En el marc del Plan Estatal de Investigación Científica y Técnica y de Innovación (2013-2016), la Secretaría de Estado de I+D+I ha fet publica la resolució dels 225 ajuts a nivell estatal,  Juan de la Cierva-formación del Programa Estatal de Promoció del Talent i la seva Ocupabilitat .

Aquests ajuts tenen l’objectiu de fomentar la contractació laboral de doctors recentment titulats per una durada de 2 anys en organismes d’investigació de l’Estat espanyol.

Ens plau comunicar que dos joves investigadors doctors vinculats al Grup de Recerca GREA Innovació Concurrent de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, la Dra. Camila Barreneche i el Dr. Alvaro de Gracia han aconseguit una d’aquestes Ajudes Juan de la Cierva. En concret, el Dr. Alvaro de Gracia, es vincularà a la Universitat Rovira i Virgili amb el Dr. Dieter Boer i la Dra. Camila Barreneche, anirà a la Universitat de Barcelona amb la Dra. A. Inés Fernández.

El pressupost global de la convocatòria és d’11,2 milions d’euros i es concedeixen un màxim de 225 ajuts per a contractes laborals de 2 anys de durada. La quantitat anual dels ajuts és de 25.000 euros, que es destinaran a cofinançar el salari i la quota empresarial de la Seguretat Social dels contractats.