Master Class d’en Josep R. Freixanet, director executiu de GFT, en el marc del Màster en Enginyeria Informàtica de l’EPS

IMG-20151007-WA0006
.

Ahir, en el marc del Màster en Enginyeria Informàtica de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, el Sr. Josep Ramon Freixanet, Executive Director a Grup GFT, va impartir una master class relativa a la gestió i la qualitat d’un projecte.

En concret la master class versà sobre els següents aspectes:

1) Flux de vida d’un projecte, des de la fase prèvia a la venda fins el tancament.

2) Rols que hi intervenen i responsabilitats.

3) Gestió pràctica de la qualitat dins dels projecte, a nivell corporatiu: control de qualitat i elements de control.

4) Revisió periòdica a nivell management

.IMG-20151007-WA0005

Últim període de preinscripció del curs 2015-16: del 9 al 13 d’octubre

eps i castell

S’obre l’últim període de preinscripció del curs 2015-2016 a les 7 universitats públiques i a la universitat privada UVic-UCC que participen en el procés de preinscripció.

Podeu consultar la informació d’aquest període de preinscripció d’octubre (del 9 al 13 d’octubre) a l’enllaç http://www.udl.es/serveis/aga/preinscripcio.html

La matrícula dels estudiants admessos en aquest termini es farà el 19 d’octubre.

Pel que fa a l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Lleida, l’Oficina d’Accés a la Universitat del Consell interuniversitari de Catalunya determina les següents places vacants:

-          Grau en Arquitectura Tècnica, 10 places

-          Grau en Enginyeria Informàtica, 10 places